تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

مشاوره قبل از لیزر موهای زائد

اهمیت مشاوره قبل از لیزر موهای زائد چیست؟ + از مزیت های مشاوره قبل از لیزر چه می دانید؟


تاریخ انتشار : 1 خرداد 1400          تاریخ بروزرسانی : ۴ آبان ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (7 امتیاز)

اهمیت مشاوره قبل از لیزر موهای زائد ، همان گونه که می دانید، امروزه لیزر کردن موهای زائد، یکی از بهترین و مطمئن ترین راه ها برای از بین بردن موهای زائد آن هم به صورت دائمی می باشد.

بنابراین بسیاری از افراد به ویژه بانوان عزیز علاقه دارند که موهای زائد خود را لیزر نمایند و به صورت دائمی این موهای زائد از بین ببرند. قبل از انجام لیزر موهای زائد ممکن است هزاران سوال درباره این روش ذهن شما را آشفته کرده باشد.

ما در تمامی مقالات ارائه شده سعی کرده ایم که به همه سوالات شما پاسخ دهیم، اما امکان دارد برای شما هم چنان بعضی از سوالات حل نشده باشد. قطعا برای همه افرادی که می خواهند لیزر موهای زائد را انجام دهند، سوالات بسیاری در رابطه با لیزر موهای زائد پیش آمده است و افراد قصد داشته اند تا قبل از تصمیم گیری در رابطه با انجام  لیزر موهای زائد اطلاعاتی در رابطه با لیزر موهای زائد داشته باشد.

به صورت کلی تمامی کلینیک های معتبر در زمینه پوست و زیبایی، قبل از انجام لیزر موهای زائد یا امور زیبایی دیگر، یک جلسه مشاوره برای درخواست کنندگان برگزار می نمایند و به تمامی سوالات شما پاسخ می دهند. حتی بسیاری از موارد مهم در این جلسه ( در رابطه با پوست، حساسیت، داروهای مصرفی و … ) مشخص می گردد. به همین جهت مشاوره ی قبل از انجام انجام لیزر موهای زائد بر روی پوست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

به طور کلی بهتر است که فرد قبل از انجام هرگونه عمل و اقدامی برای امور زیبایی با مراجعه نزد پزشک متخصص از توصیه های او بهره مند شود و بداند که چه فرایندی را قرار است تجربه نماید. چرا که پزشک متخصص می تواند شما در انجام هرگونه اقدامی از قبیل لیزر موهای زائد به صورت واضح و شفاف راهنمایی نماید.

در این مقاله از وب سایت مهراز کلینیک، قصد داریم تا به بررسی اهمیت مشاوره قبل از لیزر موهای زائد بپردازیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

در جلسه مشاوره لیزر موهای زائد درباره چه چیز هایی عنوان می گردد؟!

شایان به ذکر می باشد که در  جلسه ی اول لیزر موهای زائد  و اهمیت مشاوره قبل از لیزر موهای زائد در مورد موارد مهمی که در زیر اشاره می شود، صحبت خواهد شد:

  • در ارتباط با اهداف شما از لیزر صحبت می کند.
  • نوع دستگاه لیزری که توسط پزشک معالج مورد استفاده قرار می گیرد و هم چنین نوع پوست شما
  • طول دوره ی درمان و تعداد جلسات لازم برای رفع کامل موهای زائد
  • باید اشاره شود که پزشک معالج به شما می گوید که که پس از لیزر موهای زائد، چه نوع اقدامات مراقبتی انجام دهید تا از ایجاد سوزش و تحریک پوست پس از انجام لیزر موهای زائد جلوگیری نمایید.
  • میزان درد یا ناراحتی که پس از لیزر قبلی داشته اید.
  • هر نوع عوارض جانبی احتمالی را بررسی می کند.
  • در ارتباط با اپراتور لیزر و هزینه ها صحبت می کند.
  • هم چنین شما می توانید با رعایت توصیه های پزشک خود به میزان قابل توجهی، رشد موهای زائد خود را کاهش دهید. و …

تاثیر مشاوره بر روی لیزر موهای زائد

اهمیت مشاوره قبل از انجام لیزر موهای زائد چیست؟

۱. کاندیدای مناسب : انجام مشاوره قبل از درمان موهای زائد با لیزر امر مهمی می باشد زیرا متوجه می شوید که آیا برای شما مناسب است یا خیر . لیزر با هدف قرار دادن فولیکول و رنگدانه مو باعث می شود که موها به تدریج از بین بروند حال اگر موها ضخیم تر و تیره تر باشند بهتر از موهای کرکی و روشن عمل میکند.

۲. وضعیت سلامتی فرد : لیزر موهای زائد برای بانوانی که دارای مشکلات هورمونی و تخمدان پلی کیستیک هستند تاثیر زیادی نخواهد داشت.

۳. مصرف دارو : در طی مشاوره با شما در ارتباط با مصرف داروهای آنتی بیوتیک و برخی از داروها که موجب ایجاد حساسیت به نور شوند ممکن است منجر به سوختگی ناشی از درمان شوند.

۴. انتخاب کلینیک : انتخاب کلینیک معتبر زیبایی با توجه به دستگاه های به روز و جدید بسیار مهم است. کلینیک مهراز با دارا بودن سابقه طولانی در امر زیبایی و ارائه خدمات به زیباجویان توانسته است نظر بیشتر مراجعین را به خودش جلب کند. شما می توانید برای مشاوره لیزر با ما در کلینیک مهراز با شماره ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ در تماس باشید.

آمادگی و مراقبت های قبل از لیزر موهای زائد :

تمام افراد متقاضی لیزر موهای زائد لازم است اقداماتی را قبل از آن انجام دهند تا اثربخشی لیزر به بهترین شکل ممکن باشد.

۱. نباید ناحیه تحت درمان را در معرض نور خورشید و یا آفتاب قرار دهید.

۲. تقریبا از ۲۴ ساعت قبل از انجام لیزر موهای زائد از مصرف کافئین خودداری کنید.

۳. روز قبل از لیزر موهای زائد با ژیلت اصلاح کنید. حتما یک یا دو روز قبل بسته به گفته مشاور خود اصلاح را انجام دهید.

۴. با پوست تمیز برای لیزر کردن اقدام کنید و تمام مواد آرایشی ، خاک و چربی را از روی پوست خود پاک کنید.

۵. از وکس و موم استفاده نکنید زیرا فولیکول های مو را از بین می برند و لیزر کم اثر می شود.

تاثیر مشاوره بر روی زیباجویان لیزر

تاثیرات مشاوره قبل از لیزر موهای زائد بر تصمیم گیری زیباجویان چه می باشد؟!

باید بیان شود که اهمیت مشاوره قبل از لیزر موهای زائد ، می تواند امکانات زیر را به مراجعه دهندگان عزیز بدهد:

  • با دید وسیع تری نسبت به روند انجام کار انجام لیزر موهای زاید در جلسات حاضر شود
  • استرس کمتری را در طول پروسه لیزر تجربه نماید
  • مشاوره فرصتی برای شما عزیزان است که از نتیجه نهایی درک بهتری داشته باشید.
  • هم چنین فرد مراجعه کننده می تواند با رعایت نکات آماده سازی که از قبل در جلسات مشاوره ذکر شده اند به انجام فرآیند کلی لیزر موهای زائد کمک کند.
  • باید بیان شود که انجام مشاوره و مشورت با پزشک سبب می شود که فرد مراجعه کننده انتظارات واقعی تری از لیزر موهای زائد داشته باشد
  • مشاوره قبل از لیزر باعث می شود که فرد اطلاعات کافی از انواع دستگاه ها، میزان هزینه ای که باید برای لیزر موهای زائد بپردازد و هم چنین طول درمانش داشته باشد.
  • هم چنین با راهنمایی های پزشک فرد می تواند در مورد انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد و همین طور قسمت های از بدن که تمایل دارد تا لیزر شوند، تصمیم درستی بگیرد.

شایان به ذکر می باشد که، مشاوره فرصتی است که ما بتوانیم بهتر یک دیگر را بشناسیم. زمان آن فرا رسیده است که شما بفهمید که تیم ما و روش درمانی کلینیک آیا قادر به بر طرف کردن نیاز ها و انتظارات شما می باشد یا خیر. یا روش لیزر مناسب شما است یا باید روش های دیگری را امتحان کنید تا به نتیجه بهتری برسید. بنابراین انجام اهمیت مشاوره قبل از لیزر موهای زائد ، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

چه کسی لیزر موهای زائد را برای زیباجویان انجام می دهد؟

این سوال بسیار مهمی می باشد که می توانید آن را از پزشک معالج خود بپرسید تا اطمینان پیدا کنید که حتما فردی آموزش دیده و واجد شرایط لیزر موهای زاید را برای شما انجام خواهد داد. در کل کلینیک های معتبری که در این زمینه به فعالیت می پردازند، از اپراتورهای با تجربه برای لیزر موهای زائد استفاده می نمایند.

آیا لیزر موهای زائد را از بین می برد

رفع موهای زائد از طریق لیزر موهای زائد چقدر تأثیر گذار است؟!

لازم به ذکر می باشد که افراد داری پوست و موی متفاوتی هستند و بهترین پوست و مو برای انجام لیزر موهای زائد پوست روشن و موهای ضخیم است. اگر پوست تیره ای دارید این لزوما به این معنی نمی باشد که لیزر موهای زائد برای شما مناسب نیست بلکه می توان انجام لیزر موهای زاید با شدت کمتری استفاده نمود یا از دستگاه ها با فرکانس های خاص برای انجام لیزر موهای زائد خود بهره ببرید.

مشاوره با پزشک:

همان گونه که اشاره کرده ایم، جلسه اهمیت مشاوره قبل از لیزر موهای زائد با پزشک انجام می گیرد و پزشک متخصص با حوصله کامل به تمام سوالات شما پاسخ خواهد داد و در نهایت با توجه به راهنمایی های پزشک معالج می توانید در رابطه با انجام لیزر تصمیم لازم را بگیرید.

همیشه بهتر است که شما لیستی از سوالات را که از قبل نوشته شده تهیه کنید و همراه خود داشته باشید. شما ممکن است احساس کنید این کار احمقانه ای به نظر می رسد اما دقیقا چنین کاری لازم است و حتی پیشنهاد می کنیم چند روز برای فکر کردن به سوالات وقت بگذارید و اگر بعد از مشاوره همچنان سوالی پیش آمد هیچ جای نگرانی نیست و می توانید مجدد حضوری یا تلفنی بپرسید. این موضوع می توان به شما اطلاعات کافی درباره لیزر موهای زائد داده و تمامی مشکلات و استرس های شما را کاهش دهد.

ما در این مقاله به مسائل بسیار مهمی درباره مشاوره و سوالات شما بیان کردیم،  اما شما باید یک لیست از سوالات شخصی خود داشته باشید، ممکن است شما مشکلاتی داشته باشید که دکتر از آن بی خبر است یا تشخیص آن مشکل باشد، پس هیچ کس بهتر از خود شما نمی تواند به شما کمک کند تا بهترین نتیجه را دریافت کنید.

به طور کلی تکنسین هایی که قبلا آموزش لازم کار با دستگاه لیزر را دیده اند این کار را انجام می دهند یا توسط پرستار ها انجام شده که در هر صورت زیر نظر مستقیم پزشک می باشد در بعضی موارد هم خود پزشک به طور مستقیم لیزر را انجام می دهد.

تاثیر لیزر بر روی موهای زائد

مزیت های مشاوره قبل از لیزر موهای زائد چه می باشد؟!

مشاوره قبل از لیزر موهای زائد، از مزیت های بسیاری برخوردار است که ما قصد داریم در قسمت بعد به مزیت های این جلسه بپردازیم.

مزیت های مشاوره قبل از لیزر موهای زائد به صورت زیر می باشد:

  • استفاده از جلسات مشاوره سبب می شود تا شما بتوانید به درستی تصمیم بگیرید که چه قسمت هایی از بدن و توسط چه نوع دستگاهی رفع موهای زائد توسط لیزر صورت پذیرد.
  • در جلسات مشاوره به شما گفته می شود که برای رفع دائمی موهای زائد توسط لیزر، برای موهای ضخیم و تیره حدود 4 تا 6 جلسه طی مدت زمان 4 تا 6 هفته لازم است.

برای پوست های تیره تر این مدت زمان بیشتر نیز خواهد بود. به طور کلی جلسات مشاوره به شما دیدگاه کلی را می دهد و شما را در مسیر درستی برای انجام لیزر موهای قرار می دهد تا در زمان و هزینه های شما صرفه جویی شود.

  • شما می توانید با داشتن جلسه مشاوره قبل از لیزر موهای زائد، از استرس و نگرانی های خود درباره استفاده از این روش بکاهید.
  • در جلسات مشاوره قبل از لیزر موهای زائد چگونگی نحوه ی آمادگی شما نیز مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. پس بهتر است که با حضور در این جلسات آگاهی خود را در مورد کاری که می خواهید انجام دهید یعنی موزدایی به کمک لیزر، افزایش دهید.

در نهایت می توان نتیجه گرفت که جلسات مشاوره قبل از لیزر موهای زائد اهمیت غیر قابل انکاری دارند چرا که در صورت انتخاب نابجای پزشک، دستگاه و کلینیک زیبایی جهت لیزر موهای زائد، آسیب های جبران ناپذیری به پوست شما وارد خواهد شد. به همین دلیل به مشاوره قبل از لیزر اهمیت ویژه ای دهید.

لازم به ذکر می باشد که یکی دیگر از دلایل اهمیت مشاوره این است که اطمینان حاصل کنید که درمان بی خطر و مناسب برای شما خواهد بود. به عنوان مثال اگر پوست شکسته یا آسیب دیده دارید، ممکن است انجام لیزر درمانی در آن ناحیه برای شما پر خطر باشد. ممکن است لازم باشد صبر کنید تا منطقه بهبود یابد یا دوره معالجه را شروع کنید. در این مطلب از اهمیت مشاوره قبل از لیزر موهای زائد برای شما سخن گفتیم.

فواید مشاوره قبل از لیزر

سخن آخر:

اهمیت مشاوره قبل از لیزر موهای زائد ، لیزر موهای زائد یک روش مناسب برای از بین بردن موهای ناخواسته شما می باشد. شما باید قبل از لیزر موهای زائد، تمامی جوانب را در نظر بگیرید و یک جلسه مشاوره با پزشک خود داشته باشید.

هم چنین می توانید با سوالات خود درباره ی رفع موهای زائد با استفاده از انجام لیزر موهای زائد از این موضوع اطمینان حاصل کند که دستگاه مورد استفاده جهت لیزر موهای زائد کاملا معتبر بوده و همچ نین این فرآیند توسط فردی واجد شرایط و مجرب انجام می شود.

شما می توانید برای انحام لیزر موهای زائد در غرب تهران ، لاغری موضعی ، نحوه شیو موهای زائد و … با ما در تماس باشید و یا از طریق فرم زیر اقدام به تعیین وقت نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما