تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیزر موهای زائد پا

لیزر موهای زائد پا و فواید آن


تاریخ انتشار : 22 اسفند 1399          تاریخ بروزرسانی : ۲۲ اسفند ۱۳۹۹                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (12 امتیاز)

بسیاری از شما برای اصلاح کردن و از بین بردن موهای زائد خود، روش های بسیار متفاوتی را امتحان کرده اید و در بسیاری از مواقع این روش ها راضی کننده نبوده اند. لازم به ذکر است که اصلاح کردن مو های زائد پا با تیغ یا وکس، به مرور زمان به فعالیتی خسته کننده، زمان بر و پر هزینه تبدیل خواهد شد و شما در بسیاری از مواقع وقتی برای انجام این کار نخواهید داشت. در ادامه به بحث لیزر موهای زائد پا و فواید آن می پردازیم.

لیزر موهای زائد پا :

می توان بیان کرد که لیزر مو های زائد با بر طرف کردن نقاط ضعف چنین فعالیت هایی، می تواند بهترین نتایج ممکن را برای شما رقم بزند و شرایطی را به وجود بیاورد که شما از وضعیت ظاهری و هم چنین نرمی پوست خود، به شدت لذت ببرید. یکی از نقاطی که می توان با استفاده از لیزر، موهای زائد آن ناحیه را از بین برد، پاها می باشد.

بسیاری از افراد علاقه دارند تا پاهایی صاف و درخشان داشته باشند. لیزر می تواند با کم ترین آثار جانبی، چنین وضعیتی برای آن ها به وجود بیاورد. زمانی که به سراغ این فعالیت می روید، دیگر ناچار نیستید دائما روش هایی مثل اصلاح با تیغ و یا وکس را برای خود انتخاب کنید. در حقیقت لیزر مو های زائد در درازمدت هم از لحاظ ظاهری، هم از لحاظ زمان و هم به لحاظ هزینه ها، برای شما بسیار سودمند خواهد بود.

روش های قدیمی از بین بردن موهای زائد کم کم منسوخ شده می شود و لیزر و الکترولیز موهای زائد، جایگزین روش های بی فایده خواهد شد. استفاده از لیزر، یک روش مدرن برای از بین بردن مو های زائد پا به شمار می رود. روشی که با اصول علمی، کار می کند و نتایجی شگفت انگیز به همراه دارد.

در این فرآیند، فولیکول های مو در ناحیه پا آسیب می بینند و رشد تار های مو در این ناحیه متوقف می شود. در نتیجه شما صاحب پاهایی بدون مو با لطافت قابل توجه و همچنین زیبایی مثال زدنی خواهید شد. در این مقاله به بررسی لیزر موهای زائد پاها و فواید آن می پردازیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

فواید لیزر موهای زائد پا

مدت زمان انجام لیزر مو های زائد پا:

ممکن است مشاهده کرده باشید که موهای زائد در پا ها نسبت به بسیاری از نقاط دیگر بدن، بیشتر هستند. طبیعتا لیزر مو های زائد پا نسبت به لیزر مو های زائد صورت، زیر بغل و حتی ناحیه بیکینی، بیشتر طول خواهد کشید.

تعداد جلسات مورد نیاز برای لیزر بیشتر از هر چیزی به میزان مو های ناخواسته بستگی دارد و از آن جایی که تعداد این مو ها در پا ها بسیار زیاد است، تعداد جلسات این فعالیت نیز کمی بیشتر از لیزر مو های ناخواسته در سایر نقاط بدن خواهد بود.

به مواردی که در زیر به آن ها اشاره می شود، توجه فرمایید:

  • به صورت استاندارد از 6 جلسه کوتاه برای از بین بردن مو های زائد پا با لیزر صحبت می شود اما به طور معمول بیشتر افراد چیزی بین 8 تا 12 جلسه برای چنین کاری نیاز دارند تا بهترین و ایده آل ترین نتایج ممکن را به دست بیاورند.
  • تعداد دقیق این جلسات در هر فرد، با افراد دیگر متفاوت خواهد بود. شرایط پوستی، رنگ مو ها، کیفیت و ضخامت مو ها، سابقه لیزر مو های زائد در گذشته و سابقه مصرف برخی از دارو ها، همگی می توانند روی تعداد دقیق جلسات موثر باشند.
  • شما پس از مراجعه برای لیزر مو های زائد پا، با پزشک مشورت خواهید کرد و سوابق درمانی خود را با او در میان می گذارید تا پس از بررسی شرایط اولیه، مشخص شود که چند جلسه لیزر برای از بین بردن همه مو های زائد در پا های شما مورد نیاز خواهد بود.
  • به طور معمول پس از سپری کردن جلسه اول لیزر موهای زائد، شما نظاره گر تغییرات اولیه در مو های زائد خود هستید. پس از 3 یا 4 جلسه نیز این نتایج به شکل واضحی خودشان را نشان می دهند. برای رسیدن به کامل ترین نتایج، شما باید یک دوره لیزر را به صورت منظم و دقیق، در شرایط استاندارد پشت سر بگذارید.

 

هزینه لیزر مو های زائد پا چقدر است؟

لازم به ذکر است که به طور کلی هزینه های لیزر مو های زائد در ناحیه پا، ممکن است کمی بیشتر از هزینه های انجام این فرآیند در سایر نقاط بدن باشد اما باید بیان شود که میزان دقیق این هزینه ها در هر فرد متفاوت به نظر می رسد.

به دلیل آن که هر کس، پیش از انجام این فرآیند شرایط ظاهری خاص خودش را دارد. در یک مقایسه کلی، لیزر مو های زائد پا نسبت به روش های دیگری مثل اصلاح یا وکس، هزینه بیشتری را به دنبال دارد اما با توجه به مزیت های پرشمار این فعالیت، می توان گفت که استفاده از آن از هر لحاظ کاملا به صرفه است. به دلیل آن که پس از مدتی خواهید دید که دیگر از موهای زائد خبری نیست و به طور قطع 80 درصد آن ها از بین رفته اند!

شایان به ذکر می باشد که لیزر مو های زائد پا نتایجی بسیار طولانی مدت به دنبال دارد و حتی بعضی از افراد پس از سپری شدن چند سال نیز، شاهد دوباره رشد مو های زائد در پا های خود نخواهند بود.

در نتیجه شما تنها با یک بار انجام هزینه برای این فعالیت، در زمانی بسیار طولانی از نتایج مثبت آن برخوردار می شوید. در کنار اثرات بسیار طولانی مدت لیزر برای از بین بردن مو های زائد، باید به مسائل مهم دیگری نیز توجه کرد.

این فرآیند بر خلاف وکس، درد زیادی برای شما به وجود نخواهد آورد و اساسا سرعت بالایی دارد. علاوه بر این، وکس و اصلاح ممکن است به کیفیت پوست شما آسیب برسانند و پس از مدتی باعث افتادگی و هم چنین شل شدن پوست نیز بشود، اما لیزر مو های زائد، حتی موجب بالا رفتن کیفیت پوست نیز خواهد شد.

تعداد جلسات لیزر موهای زائد پا

عوامل موثر بر هزینه لیزر مو های زائد پا چه می باشد؟

همان طور که گفته شد، هزینه های انجام این فعالیت به عوامل مختلفی بستگی دارد. از جمله عوامل موثر بر هزینه لیزر موهای زائد پا، می توان به موارد مهم زیر اشاره داشت:

  • میزان مو های زائد:

هر چه که حجم و تعداد مو های زائد پا بیشتر باشد، شما به جلسه های بیشتری برای انجام این فعالیت نیاز دارید. طبیعتا وقتی جلسه های بیشتری برای لیزر مورد نیاز باشد، هزینه های این فعالیت نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

  • فاصله با کلینیک:

هر چقدر که فاصله شما با کلینیک مورد نظر کم تر باشد، هزینه کم تری برای رفت و آمد می پردازید. با این حال فراموش نکنید که رفتن به کلینیک های غیرمجاز حتی اگر هزینه کمی به همراه داشته باشد، ممکن است یک لطمه بزرگ به وضعیت پوست شما بزند. بنابراین شما باید در انتخاب کلینیک مناسب دقت فرمایید.

 

  • رنگ پوست و رنگ مو:

لازم به ذکر است که رنگ پوست و مو نقشی اساسی در هزینه های لیزر مو های زائد پا ایفا می کند. این موضوع به لیزر جذب شده در رنگدانه ها مربوط می شوند. بهتر است که موی بدن شما از پوست خودتان تیره تر باشد. مو های سیاه روی پوست سفید، بهترین نتیجه را در این فرآیند به همراه می آورند. به طور معمول افرادی که دارای موی روشن یا پوست تیره هستند، به جلسات بیشتری برای از بین بردن مو های ناخواسته نیاز دارند و این اتفاق، هزینه های این کار را برای آن ها افزایش می دهد.

 

  • نحوه انتخاب دستگاه:

می توان اشاره کرد که  استفاده از دستگاه های لیزر جدید تر نتایج ایده آل تری را برای شما به ارمغان می آورند اما در عین حال، گران قیمت تر نیز هستند. در نتیجه انتخاب دستگاه نیز در هزینه های نهایی این فعالیت موثر خواهد بود.

 

 

شایان به ذکر می باشد که اکثریت افراد علاقمند به داشتن پاهای صاف و براق می باشند. پاها جز بزرگترین قسمت بدن شما هستند که نیازمند اصلاح با ژیلت و وکس می باشند.

وقتی تمام مدتی که در حمام می گذرانید از تیغ برای از بین بردن مو های زائد پاهای خود استفاده کنید، ایده لیزر موهای زائد پا برای داشتن یک زیبایی ایده آل به سرعت بیشتر می شود.

به شما پیشنهاد می کنیم که برای صرفه جویی در هزینه های از بین بردن موهای زائد، حتما از لیزر استفاده نمایید، به دلیل آن که لیزر موهای زائد به صورت دائمی موهای شما  را از بین می برد و شما دیگر نیازی به هزینه های اضافی برای خرید ژیلت و … نخواهید داشت.

با لیزر مو های زائد پا، می توانید تیغ خود را دور بیاندازید و قرارهای ماهانه اپیلاسیون خود را لغو کنید. بعد از گذراندن تعداد جلسات درمان موهای زائد پا، از داشتن پاهای صاف و براق خود لذت خواهید برد.

هزینه و قیمت لیزر پا

نتایج لیزر موهای زائد پا چه می باشد؟

باید بیان شود که لیزر موهای زائد از پالس های لیزر استفاده می کند که با هدف قرار دادن ملانین، فولیکول های مو را به طور انتخابی از بین می برد. اشعه لیزر به اندازه کافی به فولیکول آسیب می زند تا روند رشد مو را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

از آنجا که لیزرها ملانین را هدف قرار می دهند، کسانی که دارای موهای تیره و پوست روشن هستند به بهترین وجه بر روی درمان لیزر، حتی روی انگشتان پا نیز پاسخ می دهند.

از آنجا که فولیکول های مو مراحل مختلف رشد را طی می کنند، جلسات لیزر موهای زائد پا هر 8 تا 10 هفته برای اطمینان از برداشتن در هر مرحله از رشد، برنامه ریزی می شوند. تعداد توصیه شده برای درمان لیزر 8 تا 12 جلسه برای از بین بردن کامل موهای زائد پا است.

از بین بردن موهای زائد بهترین راه حل برای از بین بردن موهای زائد پا است زیرا دیگر مجبور به تحمل درد اپیلاسیون نخواهید بود و از داشتن پاهای صاف خود لذت خواهید برد. می توان بیان کرد که تقریباً اکثر افراد کاندیدای خوبی برای لیزر موهای زائد پا هستند.

دو نکته بسیار مهم:

  • لیزر موهای زاید بر روی تمام رنگ های پوستی و انواع مو ها قابل ثاتیرگذار است.
  • از بین بردن موهای زاید پا روی موهای تیره موثرتر است و برای کسانی که موهای قرمز، بلوند یا خاکستری دارند کمتر موثر است، بنابراین توصیه می شود قبل از انجام لیزر موهای زائد پا برای مشاوره مراجعه کنید تا پزشک متخصص ایده دقیقی از نتایج مورد نظر برای شما ارائه دهد.

عوامل موثر در تعداد جلسات لیزر موهای زائد پا

راه درست استفاده از لیزر موهای زائد پا چه می باشد؟

امروزه بسیاری از پزشکان متخصص از پیشرفته ترین فناوری لیزر موهای زائد برای جلوگیری از رشد موهای زائد پا استفاده می کنند. راه حل های دائمی از بین بردن موهای زائد با از بین بردن فولیکول مو، از رشد مجدد موها جلوگیری می کنند و تضمین داشتن پاهای صاف و زیبا را به شما می دهند.

بسیاری از افراد این سوال را دارند که مدت زمان انچام لیزر موهای زائد، چقدر می باشد؟

برای پاسخ به این سوال باید بیان شود که مدت زمان لیزر موهای زاید بستگی به منطقه تحت درمان دارد. لیزر موهای پشت یا پاها ممکن است یک ساعت یا دو ساعت طول بکشد، در حالی که لب فوقانی فقط چند دقیقه طول می کشد.

بعد از اولین جلسه لیزر موهای زائد پا نتایج آن را خواهید دید، اما برای از بین بردن دائمی موها چندین درمان طول می کشد. در چهار تا شش جلسه که فاصله آنها حدوداً چهار هفته فاصله دارد، 70 تا 80 درصد کاهش رشد مو را مشاهده خواهید کرد. برای نگه داشتن بهترین نتیجه، درمان های نگهداری را حداقل یک سال در میان انجام دهید.

 

نکات بسیار مهم که باید به آن ها توجه خاصی داشته باشید:

  • در طول روند لیزر موهای زائد پا به مدت دو هفته قبل از اولین قرار ملاقات، باید پاهای خود را از آفتاب دور نگه دارید.
  • اگر در معرض آفتاب قرار داشته باشید، پزشک متخصص برای محافظت از پوست شما باید از لیزر ملایم تر بر روی پاهای شما استفاده کند یا احتمالاً قادر به لیزر کردن نخواهد بود.
  • به محض ورود شما، پزشک متخصص روی پای شما علامت می زند تا لیزر موهای زاید را به طور یکسان به کار ببرد تا هر فولیکول مو را هدف قرار دهد.
  • بعد از آماده شدن پوست، زمان آن فرا می رسد که لیزر را در هر ناحیه علامت گذاری شده به کار ببرند.
  • به مدت دو هفته پس از قرار ملاقات لیزر موهای زائد پا، پاهای خود را پوشانده و از آفتاب دور نگه دارید.
  • همین قوانین قبل از درمان بعدی شما نیز اعمال می شود. حداقل دو هفته قبل از آفتاب خودداری کنید. انجام این کار خطر سوختگی ناشی از لیزر یا خورشید را به طور چشم گیری کاهش می دهد.

لیزر موهای زائد پا | فواید لیزرپا

نتایج به دست آمده از لیزر موهای زائد چگونه خواهد بود؟

یک واقعیت بسیار مهم این است که پوست همه افراد به خوبی در مورد درمان های زیبایی با لیزر واکنش نشان نمی دهند. مشکلات رنگدانه، تغییر رنگ و جای زخم ممکن است در بعضی از پوست ها باعث ایجاد مشکل شود شود، به همین دلیل مهم است که به پزشک خود اجازه دهید ابتدا یک آزمایش کوچک بر روی یک قسمت از بدن شما انجام دهد.

نتایج لیزر موهای زائد پا تضمین شده است. اثربخشی لیزر موهای زاید لیزر بسته به نحوه انجام منظم این روش است. درمان با لیزر برای برداشتن مو یکی از رایج ترین روشهای آرایشی است که بیشتر توسط خانم ها مورد حمایت قرار می گیرد.

لازم به ذکر است که لیزر موهای زائد پا دائمی نیست و آن ها را تا آخر عمر برطرف نمی کند. بله با این حال، نتایج Laser hair removal این است که به تدریج رشد مو را کاهش می دهد.

یادآوری این نکته مهم است که لیزر موهای زائد برای بعضی از افراد بهتر از سایرین است. هیچ کس با اطمینان نمی داند که میزان رشد مجدد مو چقدر است. برخی از افراد بعد از گذشت چند ماه یا چند سال دوباره رشد موهای زائد خود را مشاهده می کنند، در حالی که برخی دیگر متوجه می شوند که دیگر هرگز مجبور به اصلاح مجدد نیستند.

عوارض لیزر موهای زائد پا

فواید و مزایای لیزر موهای زائد پا :

ممکن است شما جزء آن دسته از افرادی باشید که می خواهید موهای زائد پاهای خود را از بین ببرید، باید بیان شود که لیزر موهای زائد پا فواید بسیاری دارد که می تواند بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد باشد.

از جمله فواید لیزر موهای زائد پا می توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • تصور کنید که هیچ وقت مجبور نیستید از تیغ برای از بین بردن موقتی موهای زائد پا خود استفاده کنید. پس از لیزر موهای زائد پاها می توانید به اندازه 1 ساعت در هفته صرفه جویی کند که به طور معمول باعث 52 ساعت صرفه جویی در سال است!
  • جذابیت پاهای صاف و بدون مو فراتر از زیبایی شناسی است و اعتماد به نفس شما افزایش می یابد. هیچ چیز مانند احساس صافی پاهای تازه تراشیده یا موم شده وجود ندارد. تصور کنید که می توانید زمان دوش گرفتن خود را به نصف کاهش دهید؛ و یا در نظر بگیرید زمانی که از خواب بیدار می شوید، می توانید هر نوع لباسی را انتخاب کنید.
  • پس از لیزر موهای زاید پا به این فکر کنید که هر زمانی می توانید دست خود را روی پاهای خود بکشید و همیشه همان صافی پاهای تراشیده را احساس کنید. لیزر موهای زاید پا با خیال راحت و مؤثر فقط در چند روش درمانی این نتایج را به شما ارائه می دهد.
  • شما می توانید با اطمینان از اینکه تمام درمان های شما تحت نظر پزشکی تحت نظارت قرار می گیرند، احساس امنیت کنید. پزشک متخصص و تیم مراقبت مطابق با استاندارد های بالای مراقبت بالینی و حرفه ای بودن تیم لیزر موهای زائد پا را برای شما انجام می دهند.

شما می توانید برای انجام خدمات لیزر در غرب تهران ، لیزر بیکینی ، لیزر کل بدن و … با ما در مهراز در تماس باشید و یا از طریق فرم زیر اقدام به رزرو نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما