تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیزر موهای زائد دست

لیزر موهای زائد دست + هر آنچه باید درباره لیزر موهای زائد دست بدانید + قیمت ، عوارض و مزایا


تاریخ انتشار : 16 اسفند 1399          تاریخ بروزرسانی : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.9/5 - (16 امتیاز)

وجود موهای زائد در بدن افراد، موجب شکایت و ناراحتی آن ها شده به همین دلیل آن ها به دنبال راهی برای از بین بردن این موها به طور دائم می باشند، لیزر موهای زائد روشی است که با آن می‌توان برای همیشه از شر موهای زائد خلاص شد در ادامه با لیزر موهای زائد دست آشنا می شوید.

همهٔ ما می‌دانیم، اصلاح موهای زائد بدن بسیار وقت‌گیر و زمان‌بر است. اگرچه روش‌های سنتی مانند اپیلاسیون، تیغ یا ژیلت راه حلی مؤثر هستند. اما هیچ‌یک از آنها راهکار همیشگی نیست.

لیزر موهای زائد دست روش دائمی برای خانم‌ است که دغدغه همیشگی آنها را برای ازبین‌بردن موهای دست حل می‌کند. وضعیتی که همهٔ خانم‌ها آن را تجربه کردند، زمانی که لباس موردعلاقه شان را می‌پوشند تا به مهمانی بروند اما متوجه موهای دست و زیربغلشان می‌شود که شیو نکردند.

لیزر موهای زائد دست این امکان را می‌دهد که در هر لحظه و در هر مکان لباس دلخواهتان را بپوشید، بدون اینکه نگران دیده‌شدن موها باشید. در این مقاله با هم دیگر همهٔ جوانب لیزر موهای دست را بررسی می‌کنیم.

لیزر موهای زائد دست شامل ازبین‌بردن موهای زائد دست‌ها از مچ تا آرنج است. موهای تیره، ضخیم و حتی سفت در ناحیه دست‌ها در نتیجهٔ افزایش سطح تستوسترون ظاهر می‌شوند. لیزر ازبین‌برنده موهای زائد، برخلاف روش‌های دیگر ازبین‌بردن مو در ناحیه دست مانند: اپیلاسیون و یا شیو، اثر بسیار ماندگارتری در ایجاد پوست صاف و بدون مو دارد.

مرکز لیزر  در غرب تهران مهراز کلینیک ارائه دهنده بهترین خدمات لیزر ، جوانسازی ، تناسب اندام ، prp ، RF  و … می باشد. شما می توانید برای ارائه خدمات بهتر و تعیین وقت با شماره 02144500811 و 09124940252  تماس حاصل نمایید. 

لیزر دست چیست و چه نتایجی دارد

آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

لیزر موهای زائد :

لیزر موهای زائد به یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای ناخواسته بدن تبدیل شده است که در سال های اخیر تقاضا براى لیزر موهای زائد افزایش زیادی داشته است. که باعث خلاص شدن از سالن های اپیلاسیون، تیغ، مومک، موبر و دستگاه اپیلیدی همچنین جوش ها و موهای زیر پوستی می شود.

اما لیزر موهای زائد مانند هر تکنولوژى جدیدی که ممکن است مورد سوء استفاده قرارگیرد بسیارى ازکسانی که بدون مطالعه قبلى و صرفاً براساس تبلیغات یا قیمت ارزانتر، اقدام به انجام لیزر موهای زائد کردند را مأیوس کرده است.

در این مقاله سعى داریم تا با ارائه اطلاعات مهم دراین زمینه و معرفى روش صحیح انتخاب مرکز مناسب براى انجام لیزر موى زائد مانع تکرار تجربه تلخ از دست دادن پول و وقت و از همه مهمتر سلامتی خود را به خطر بیندازیم.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

نور لیزر هر چیزی که تیره‌رنگ باشد را حرارت داده و می‌سوزاند. با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره‌رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب می‌بیند و از بین می‌رود. هرکدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه‌ی رشد و استراحت هستند. در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آن‌ها در فاز رشد هستند.

اگر هنگام لیزر موهای زائد ، فولیکول مو در فاز استراحت باشد، اشعه لیزر بر آن اثری ندارد. به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی ‌موها به چندین جلسه درمان با لیزر، با فاصله های زمانی مشخص نیاز است. با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول‌های فعال مو سوخته می‌شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی‌ موها از بین می‌روند.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است؟

مراحل آمادگی قبل از لیزر کردن:

اگر تمایل به حذف موهای زائد دستان خود با روش لیزرتراپی دارید، مرکزی را انتخاب کنید که علاوه بر مجهز بودن به بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد دارای پزشک متخصص پوست و مو با گواهینامه رسمی از سازمان نظام پزشکی کشور بوده و تجربه لیزر موهای زائد بر روی هر نوع پوستی را داشته باشد. اگر پزشک از دستیار خود برای کمک به پروسه درمانی درخواست حضور کرد، اطمینان حاصل کنید که پزشک در طول جلسه لیزر بر وی نظارت داشته و در محل حضور مستقیم دارد. حتی‌المقدور از مراجعه به سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها و به طور کلی مکان‌های غیرپزشکی برای لیزر موهای زائد خود خودداری کنید.

قبل از انجام لیزر، برای تعیین این که آیا این روش گزینه درمانی مناسبی برای شما است، با یک پزشک متخصص خبره مشورت کرده و آزمایشات لازم را انجام دهید. به طوری که:

سابقه پزشکی خود را بررسی کنید، از جمله استفاده از دارو، سابقه اختلالات پوستی یا زخم و روش های قبلی حذف مو

درباره خطرات احتمالی، مزایا و نتایج لیزر تحقیق کنید تا متوجه هرگونه کم و کاست در این روش شوید.

برای مشاهده بهتر نتایج حتما پیش از انجام لیزر از دست‌های خود عکس بگیرید و آن را با بعد از عمل مقایسه کنید.

دستورالعمل های قبل از لیزر درمانی:

دستورالعمل های قبل از لیزر درمانی:

پزشک متخصص کلینیک خانه سفید دستورالعمل های خاصی را برای آماده‌سازی شما برای لیزر موهای زائد ارائه می‌دهد. این دستورالعمل‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشد:

احتناب از نور خوشید : توصیه‌های پزشک کلینیک را در خصوص جلوگیری از قرار گرفتن در معرض آفتاب قبل و بعد از لیزر جدی بگیرید. هر زمان که بیرون می‌روید، از کرم ضد آفتاب SPF30 با طیف گسترده استفاده کنید.

پرهیز از سولار : هرگز بعد از لیزر حمام آفتاب نگیرید و اقدامی برای برنزه کردن نکنید. این کار باعث می‌شود تا سطح پوست به شدت آسیب پذیر و پوست را دچار خشکی و تاول کند.

اجتناب از اپیلاسیون : قبل از لیزر از سایر روش‌های حذف مو نظیر کندن، اپیلاسیون و الکترولیز استفاده نکنید چراکه می تواند به فولیکول مو آسیب برساند. هنگام لیزر هر چه فولیکول‌ها قوی و محکم باشند، پرتوهای لیزر را سریعتر جذب می‌کنند. حداقل چهار هفته قبل از لیزر باید از آن اجتناب شود.

دست‌های خود را شیو کنید : بهتر است چند روز قبل از لیزر پوست خود را به آرامی شیو کنید تا موهای نازک و ضعیف از بین بروند. این در حالی است که فولیکول‌ها دست نخورده باقی می‌مانند و فرایند لیزر موهای زائد دست را آسان‌تر می‌کنند.

معایب و مزایای لیزر دست

انواع لیزر موهای زائد :

عوامل زیادی بر نتیجه لیزر موهای زائد تاثیر گذار هستن که با تشخیص پزشک متخصص برای برطرف کردن موهای زائد بدن از دستگاه های متفاوتی استفاده می شود . بسته به رنگ مو , نوع پوست , ضخامت مو و ناحیه درمان لیزر موهای زائد برای زمانبندی جلسات لیزر مو یکی از دستگاه های زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

  1. لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
  2. لیزر موهای زائد با لیزر روبی ( یاقوت )
  3. لیزر تور پالسی بالا
  4. لیزر ND:YAG
  5. لیزر موهای زائد با استفاده از لیزر دایود

لیزر موهای زائد دست :

رفع موهای زائد دست با لیزر برای پوست شما بدون آسیب است. دستگاه لیزر از گازهای فوق سرد کرایوژن DCD به‌عنوان خنک‌کننده استفاده می‌کند.جایگزین مؤثر برای روش‌های سنتی موزدایی، ازبین‌بردن موهای زائد با استفاده از لیزر است که نه‌تنها اثربخشی بالایی دارد بلکه به شما امکان می‌دهد پوستی صاف داشته باشید .

که در صورت گذراندن تعداد جلسات موردنیاز، دیگر شاهد رشد مو در این ناحیه نخواهید بود. با درنظرگرفتن موارد فوق، ازبین‌بردن موهای زائد بازوها با استفاده از لیزر در بین زنان و همچنین مردانی که می‌خواهند یک‌بار و برای همیشه از مشکل موهای ضخیم و تیره بازوهای خود خلاص شوند، محبوبیت بیشتری دارد.

لیزر موهای زائد دست‌ها که در کلینیک‌های زیبایی انجام می‌شود، شامل رفع موهای زائد از انگشتان دست تا بالای آرنج، (جایی که شانه‌ها شروع می‌شود) است. توجه داشته باشید که درصورتی‌که موهای بازوی شما ظریف هستند، از انجام لیزر این بخش خودداری کنید.

چراکه باعث ضخیم شدن موهای بازو می‌شوند و شما مجبور خواهید شد که مجدداً ۶ تا ۸ جلسهٔ لیزر را برای ازبین‌بردن این موها انجام دهید. مردان نیز همانند زنان می‌توانند لیزر موهای دست را انجام دهند.

ازبین‌بردن مو با استفاده از لیزر به‌ویژه در مشتریانی که موهای بسیار تیره و متراکم دارند بسیار مؤثر است. اگرچه پوست در ناحیه بازوها نسبتاً قوی و مقاوم است، اما حذف موهای زائد با روش‌های مختلف موجود در بازار ممکن است منجر به تحریکات پوستی به‌صورت جوش، فولیکولیت یا قرمزی شود (این اتفاق مخصوصاً در برداشتن موها با روش‌هایی مانند: استفاده از موم یا دستگاه اپی لیدی رخ می‌دهد).

لیزر موهای زائد دست

 لیزر موهای زائد دست به چه صورت انجام می شود؟

درگذشته فقط کسانی که سفیدپوست با موهای تیره بودند، می‌توانستند لیزر انجام دهند. این موضوع به‌خاطر این است که ملانین بیشتری در اطراف فولیکول‌های مو وجود دارد تا مورد هدف لیزر قرار بگیرند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی این امکان وجود دارد تا لیزر موهای زائد دست بر روی پوست‌های تیره مؤثر باشد.

دستگاه‌هایی که امروز با پیشرفته‌ترین تکنولوژی در بازار وجود دارد، برای انواع رنگ پوست‌ها مناسب است. اما با این شرایط، یک سری از رنگ موهای خاص مانند قرمز، خاکستری و موهای خیلی روشن لیزر بر روی آنها تأثیر کمی می‌گذارد. دستگاه‌های لیزر از انرژی به‌صورت نور استفاده می‌کنند.

انرژی تولید شده توسط رنگ‌دانه مو به نام ملانین که به مو رنگ می‌بخشد، جذب می‌شود. موها به‌صورت این نور ساطع شده را جذب و به سلول‌های کناری انتقال می‌دهند. این انرژی، وضعیت موهای زائد را بر هم می‌زند به طور که توانایی رویش دوباره را نخواهند داشت.

جلسات مورد نیاز برای لیزر موهای دست :

– فاصله بین جلسات لیزر هر ۲ ماه یکبار است.

– برای حذف کامل موهای زائد، باید ۴ تا ۱۲ جلسه، این عمل را انجام دهید (بااین‌حال بسته به جنس مو و ژنتیک فرد، تعداد جلسات کمی متغیر است). اما اکثر افراد با ۴ تا ۸ جلسه به جواب‌دهی مطلوب می‌رسند.

لیزر دست و مراقبت های پس از ان

از دیگر روش‌های رایج ازبین‌بردن موهای زائد دست:

تیغ :

اگر برای رفع موهای زائد و اصلاح آنها از تیغ استفاده می‌کنید مراقب باشید در زمان استفاده از تیغ احتمال بریدگی بالاست، پیشنهاد ما این است قبل از تیغ زدن دوش بگیرید تا بدن مرطوب و فولیکول‌ها نرم شوند این کار از رویش مو به داخل جلوگیری می‌کند.

وکس :

وکس یکی از مؤثرترین روش‌ها برای رفع موهای زائد است، به‌خصوص وکس گرم اما این روش مقداری دردناک است، با این روش پوست نرم و زیبا می‌شود و تا سه هفته مو نمی‌روید اما ممکن است باعث قرمزی شود و تا چند ساعت از بین نرود و برای افرادی که مشکلات وریدی و انعقادی دارند توصیه نمی‌شود.

کرم موبر :

کرم روش عالی است و هیچ‌گونه دردی ندارد و بیماری ایجاد نمی‌کند اگرچه قبل از این‌که کل موضع را کرم بزنید بایستی تست کنید تا آلرژی‌زا نباشد. فواید این روش سریع و بدون درد بودن آن است و پوست را نرم می‌کند اما موها از ریشه بیرون نمی‌آیند و درعین‌حال کرم‌ها حاوی مواد شیمیایی هستند و ممکن است برای اندام تناسلی مضر باشند.

لیزر موهای زائد دست چقدر برای بانوان ضرورت دارد؟

لیزر موهای زائد دست چقدر برای بانوان ضرورت دارد؟

اکثر بانوان هیچ تمایلی برای نگه داشتن موهای زائد دست‌های خود ندارند. به همین سبب به طور مداوم آن‌ها را شیو می‌کنند. اما، شیو کردن با تیغ یا موم آسیب‌های زیادی به سطح پوست وارد خواهد کرد و می‌تواند پوست را دچار آلرژی یا حساسیت‌های شدید کند. به همین منظور یا باید از شیو کردن مداوم آن دست کشید یا از لیزر مو استفاده کرد.

معمولا، قسمت‌هایی چون دست، پاها، زیر بغل، موهای زائد در بالای لب، چانه و خط بیکینی مستعد لیزرتراپی هستند. اما، با این حال، از بین بردن موهای زائد تقریباً در هر منطقه، به جز پلک یا نواحی اطراف صورت امکان پذیر است. گفتنی است که افراد دارای خالکوبی هرگز نباید پوست خود را لیزر کنند.

رنگ مو و نوع پوست جز فاکتورهای اصلی در لیزر موهای زائد پا و دستان به حساب می‌آیند. نکته اصلی این است که رنگدانه های مو – نه رنگدانه‌های پوست – باید نور را جذب کنند. در فرایند لیزرتراپی هیچ آسیبی نباید به پوست برسد و هدف از این کار صرفا آسیب رساندن به فولیکول مو است. بنابراین، تضاد بین رنگ مو و رنگ پوست – موهای تیره و پوست روشن – بهترین نتیجه را به دنبال دارد. به این معنی که اگر به فرض پوست شما روشن است، رنگ موهای شما باید تیر باشد و برعکس. در غیر این صورت خطر آسیب به پوست وقتی که تفاوت کمی بین رنگ مو و رنگ پوست وجود داشته باشد، بیشتر است.

لیزر موهای زائد در رنگ موهایی که نور را به خوبی جذب نمی‌کنند موثر نخواهد بود. بنابراین، موهای خاکستری، قرمز، بور و سفید نمی‌توانند گزینه مناسبی برای لیزر کردن باشند.

معایب شیو کردن دائم موهای دست :

معایب شیو کردن دائم موهای دست :

اصلاح مکرر موها موجب رویش موهای زیرپوستی می شود. اصلاح بیش از اندازه دست‌ها به‌وسیله تیغ یا ژیلت، موجب به‌وجودآمدن موهای زیرپوستی، کیست و سوزش می‌شود. بهترین راهکار، استفاده از لیزر برای ازبین‌بردن موهای دست است.

اشعه لیزر ابتدا ریشه موهای زائد را از بین می‌برد، سپس موها شروع به ریزش می‌کنند و تنها چیزی که باقی می‌ماند بدنی صاف و بدون مو است.

دیگر لازم به استفاده از روش‌های سنتی مانند تیغ زدن، اپیلاسیون نخواهد بود و هیچ جوش زیرپوستی، سوزش حاصل از تیغ زدن پس از اصلاح مو برای شما اتفاق نخواهد افتاد. لیزر موهای زائد دست‌ها در عرض چند دقیقه تمام می‌شود.

آیا لیزر موهای زائد دست ضرری دارد؟

پرتوی لیزر تا ۳ تا ۵ میلی‌متر به فولیکول مو نفوذ می‌کند، بدون اینکه به پوست آسیب برساند و یا باعث سوختگی و ایجاد رنگ‌دانه روی آن شود. حذف مو با استفاده از فناوری لیزر، بی‌خطر است!

مراقبت‌های مهم پس از لیزر دست :

چنانچه موهای دست خود را به روش لیزر برطرف کرده‌اید، مراقبت‌های زیر برای سلامت پوست شما ضروری هستند:

  1. به مدت دوهفته، آفتاب گرفتن باید کنار گذاشته شود.
  2. بین جلسات، از موم، موچین، اپیلاتور یا هر روش دیگری برای ازبین‌بردن موها استفاده نکنید. فقط استفاده از تیغ مجاز است.
  3. رفتن به استخر و یا سونا به مدت سه روز پس از جلسه لیزر، توصیه نمی‌شود.

روش های لیزر موهای زائد دست

مهم‌ترین فواید لیزر موی زائد دست‌ها :

انتخاب لیزر برای حذف موهای دست‌ها دارای مزیت‌های بسیاری است. فواید این روش شامل:

درمان و نتیجه گیری سریع :

انجام لیزر سریع از چیزی است که تصور می‌کنید. لیزر موهای زاید دست و زیربغل کمتر از ۳۰ دقیقه انجام می‌شود و شما درمان خاصی احساس نمی‌کنید.

متوقف شدن رویش موهای زیرپوستی دست :

این روش تنها راه‌حل برای جلوگیری از رویش موهای زیرپوستی است. علاوه بر این، این روش مناسب‌ترین راه برای کسانی است که پوست حساسی دارند و پس از استفاده از تیغ، پوستشان دچار التهاب می‌شود.

صرفه‌جویی در زمان :

ازبین‌بردن موها با لیزر، دیگر نیاز روزانه شما برای استفاده از تیغ یا ژیلت برطرف می‌کند. خاطر همین، در طول هفته نیازی به سروکله زدن با تیغ ندارید. این روش برای یک‌عمر، نوعی صرفه‌جویی در زمان است.

صرفه‌جویی در وقت و پول :

روش‌های رایج برای ازبین‌بردن موهای زائد مو شامل اپیلاسیون، اصلاح با تیغ و بند انداختن می‌شود که وقت‌گیر و خسته‌کننده است، به‌ویژه هنگامی‌که شما باید هر روز این کار را تکرار کنید. مزایای حذف موهای زائد به روش لیزر عبارت‌اند از: دائمی بودن، و هنگامی‌که این دوره را می‌گذرانید، دیگر نیازی به‌صرف زمان و هزینه برای سایر روش‌ها نیست.

شما می‌توانید با خیال راحت کرم‌های موبر، موم و ژل‌های اصلاح را از لیست خرید خود حذف کنید. شما همچنین در می‌یابید که رشد موهای جدید با گذشت جلسات بعدی بسیار کم و پراکنده می‌شود. دیگر نیازی نیست که لباس پوشیدن خود را بر اساس برنامه اپیلاسیونتان تنظیم کنید. شما می‌توانید هر لباسی را که می‌خواهید بدون نیاز به چک کردن موهای بدنتان بپوشید.

شیو کردن در بین جلسات لیزر :

برخلاف اپیلاسیون، روش لیزر این مکان را به شما می‌دهد که تا به پایان رسیدن تعداد جلسات لیزر به هر دفعه که دوست دارید، از تیغ استفاده کنید.

معایب شیو کردن دائم موهای دست

بایدها و نبایدهای پیش از لیزر موهای زائد:

  • ۴ هفته پیش از لیزر مو از روش هایی مانند وکس کردن، کرم های موبر و بند انداختن استفاده نکنید. روش الکترولیز نیز به هیچ وجه توصیه نمی شود.
  • از قرار دادن پوست خود در معرض آفتاب خودداری کنید.
  • اگر در طول روز باید بیرون از منزل باشید حتما از کرم های ضد آفتاب با SPF بالاتر از ۳۰ استفاده کنید.
  • یک تا دو هفته پیش از لیزر از آفتاب گرفتن یا برنزه کردن خودداری کنید.
  • استفاده از کرم های برنزه کننده و اسپری ها برای حفاظت از پوست در برابر واکنش های حساسیت زا اصلاً توصیه نمی شود.
  • ۲۴ ساعت قبل از لیزر مو، موهای زائد کل بدن خود را شیو کنید.
  • روز لیزر موهای زائد کل بدن هیچگونه لوسیون، کرم یا آرایشی روی پوست خود اعمال نکنید.
  • حتما لباس‌های گشاد بپوشید تا وقتی تمام نواحی بدن شما تحت درمان با لیزر قرار گرفت؛ لباس های تنگ موجب نشوند؛ پوست شما بعد از جلسه لیزر حساس تر شود.
  • در صورتی که احساس درد و ناراحتی زیادی داشتید می توانید از کرم های بی حس کننده استفاده کنید.

مراحل انجام لیزر موهای زائد

نحوه عملکرد لیزر موهای زائد دست به چه صورت است؟

درگذشته، لیزر موهای زائد تنها در افرادی که دارای پوست سفید و موهای تیره بودند، مؤثر بود. این موضوع تااندازه‌ای بدین خاطر بود که افراد دارای موی تیره، ملانین بیشتری در اطراف فولیکول مو دارند تا مورد هدف نور لیزر قرار گیرد. همچنین تضاد بین پوست روشن و ملانین تیره، تأثیر بسیار خوبی دارد.

از آن جایی که تکنولوژی مورداستفاده در لیزر موهای زائد دست پیشرفت کرده است، این توانایی را پیدا کرده که به طور مؤثری پوست‌های تیره را نیز درمان کند.

دستگاهی که با پیشرفته‌ترین تکنولوژی در حال حاضر در بازار موجود است، اندیاگ (Nd:YAG) است که به طور ویژه جهت درمان همه نوع رنگ پوستی ساخته شده است. لیزر اندیاگ را می‌توان جهت درمان مؤثر و بی‌خطر افراد نژاد آسیایی به کاربرد.

بااین‌حال، همچنان مواردی وجود دارد که لیزر موهای زائد در آن‌ها مؤثر واقع نمی‌شود. عموماً این دسته، افراد دارای موهای روشن، خاکستری یا قرمز هستند. اما بعید نیست که در آینده‌ای نزدیک، لیزر در آن‌ها نیز مؤثر واقع شود.

مزایای لیزر موهای زائد دست

نکات مهم دربارهٔ لیزر موهای زائد دست :

هر ناحیه از بدن رشد موها، متفاوت است. چرخه زمان رشد موها می‌تواند بین ۴ الی ۱۲ هفته باشد. معمولاً بعد از انجام دو جلسه لیزر موهای دست‌ها نتیجه قابل‌توجهی مشاهده می‌شود.

به طور معمول بعد از یک جلسه کاهش ۱۰ الی ۱۵ درصد موها انتظار می‌رود. به‌طورکلی برای حذف کامل موها به ۸ جلسه درمان نیاز است. البته این نکته را هم دقت کنید که تعداد جلسات لیزر به عوامل مختلفی مانند ضخامت مو، رنگ پوست، ناحیه درمان، جنسیت و شرایط هورمون‌ها بستگی دارد.

پزشک متخصص پوست و مو قبل اجازه دادن به شروع درمان لیزر، شرایط پوست و هورمونی بیمار را بررسی می‌کند. سپس دستگاه لیزر را مطابق با ویژگی ساختاری پوستتان تنظیم می‌کند تا بهترین نتیجه لیزر را داشته باشید. معمولاً بیشتر کسانی که مشکل پرمویی دارد، مناسب لیزر کردن هستند.

اما کسانی هستند که علت پرمویی آن‌ها، اختلالات هورمونی است. برای این‌گونه افراد روش لیزر زمانی مناسب است که مشکل خود را برطرف کرده باشند. پس اگر با مشکل پرمویی مواجه هستید، قبل از اقدام به لیزر، ابتدا دلیل آن را بیابید.

نتایج لیزر موهای زائد دست:

بعد از لیزر موهای زائد دست بلافاصله اتفاق خاصی رخ نمی‌دهد. در حالی که نتایج عمل در طی چند روز تا چند هفته نمایان خواهند شد؛ به طوری که به مرور شاهد ریزش موهای زائد خود خواهید شد. برای حذف کامل موهای زائد، تکرار جلسات مکرر لیزر لازم است زیرا رشد و ریزش مو به طور طبیعی در یک چرخه اتفاق می‌افتد و ممکن است در طی هر جلسه از  لیزر درمانی برخی فولیکول‌ها از بین نروند.

نتایج به طور قابل توجهی متفاوت است و پیش بینی آنها دشوار است. اکثر مردم نتایج اصلی لیزر را بعد از چندین ماه مشاهده می‌کنند، این در حالی است که برخی تا سال‌ها منتظر نتایج نهایی می‌مانند.

به طور کلی، لیزر هرگز تضمین کننده حذف دائمی مو نیست. ممکن است برخی فولیکول‌ها به قدری مستحکم باشند که بعد از گذشت چند سال مجدد ریشه بزنند و فرایند رشد مو را آغاز کنند که موها در این موقع معمولاً ریزتر و ضعیف‌تر از قبل رشد خواهند کرد.

هزینه لیزر موهای زائد

آیا لیزر موهای زائد دست درد دارد؟

در طی لیزرتراپی احتمال سوزش دستان شما وجود دارد که ابزارهای خنک کننده متصل به دستگاه از شدت آن می‌کاهند.

هزینه لیزر موهای زائد دست چقدر است؟

هزینه لیزر موهای زائد بستگی به میزان تراکم موها و همچنین تعداد جلسات درمانی دارد. هر چه تعداد جلسات لیزر بیشتر باشد به تبع هزینه لیزرتراپی بیشتر خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره می توانید با کارشناسان ما در مهراز کلینیک در تماس باشید.

سخن پایانی :

در کلام آخر، باید از لیزر موهای زائد نتیجه واقعی انتظار داشت. تبلیغات نادرست و اغراق‌آمیز فقط جنبه سرگرمی دارند و اصلاً امکان‌پذیر نیست. واقعیت این است که تعداد جلسات لیزر برای حذف موها الزامی است.

هر شخصی اعم از زنان و مردان می‌تواند در تمام قسمت‌های بدن خود از لیزر موهای زائد استفاده کند، هرچقدر رنگ موها تیره‌تر باشد لیزر بر آن تاثیر بیشتری خواهد داشت، البته خصوصیات و ویژگی های فردی شخص نیز در نظر گرفته می شود و قوانین جاری در مورد کاربرد لیزر نیز در کلیه‌ی موارد اجرا می‌شود.

شما می توانید برای انجام خدمات لیزر موهای زائد در غرب ، لیزر موهای زائد زیر بغل ، لیزر کل بدن و … با ما در مهراز در غرب تهران تماس بگیرید و یا از طریق فرم زیر اقدام به رزرو وقت نمایید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما