تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

دستگاه لیزر پلاتینیوم

دستگاه لیزر پلاتینیوم


تاریخ انتشار : 15 بهمن 1399          تاریخ بروزرسانی : ۱۵ بهمن ۱۳۹۹                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

Rate this post

معرفی لیزر پلاتینیوم :

دستگاه لیزر پلاتینیوم ، دستگاه های لیزر انواع و اقسام بسیار متفاوتی دارند و هر کدام از آن ها کارایی های متفاوتی نیز خواهند داشت. هر کدام از دستگاه ها و انواع لیزر بر اساس کاربرد آن ها و هم چنین میزان ضخامت مو و رنگ پوست برای افراد انتخاب می شود.

بنابراین شما باید بر اساس طیف رنگ پوستی تان به لیزر کردن بپردازید و هر گز از دستگاه ها و لیزر هایی که برای رنگ پوست شما ساخته نشده اند استفاده نکنید. یکی از دستگاه های بسیار جدید لیزر پلاتینیوم می باشد که مزایای بسیاری دارد و ما در این مقاله قصد داریم به صورت کامل به بررسی آن ها بپردازیم، بنابراین برای کسب اطلاعات جامع و کامل درباره لیزر پلاتینیوم تا انتهای این مطلب با ما باشید.

معرفی دستگاه لیزر پلاتینیوم

لیزر پلاتینیوم :

لازم به ذکر می باشد که لیزر پلاتینیوم جدید ترین و موثرترین لیزر در زمینه لیزر موهای زائد برای انواع مو و پوست با رنگ های مختلف است و همان گونه که بیان شد کارایی آن بسیار زیاد می باشد.

این دستگاه مجهز به TEC یا سیستم خنک کننده بسیار قوی برای تماس با پوست می باشد که می تواند با وجود این قابلیت، توان های بالای لیزر را بدون درد و سوختگی روی سطح پوست اعمال نماید، ای موضوع یکی از مهم ترین مزیت های دستگاه لیزر پلاتینیوم می باشد.

می توان اذغان داشت که لیزر پلاتینیوم سه طول موج را در یک هندپیس نوآورانه ترکیب می کند که به طور همزمان عمق بافت های مختلف و هم چنین ساختار های تشریحی فولیکول مو را هدف قرار می دهد.

با استفاده از موارد زیر ، این لیزر امروزه به عنوان یک درمان موثر و جامع برای حذف موهای زائد در دسترس می باشد :

  • ترکیب سطوح جذب و نفوذ سه طول موج مختلف
  • همراه با پوشش درمان
  • راحتی و مراقبت کمتر نسبت به لیزر دایود

دستگاه لیزر پلاتینیوم دارای طول موج های متفاوتی می باشد که قابل تنظیم برای رنگ پوست های زیر است :

  • رنگ پوست های روشن
  • رنگ پوست های گندمی
  • هم چنین قابل تنظیم جداگانه برای آقایان و بانوان

طول موج لیزر پلاتینیوم

لیزر پلاتینیوم و طول موج های آن :

Soprano ICE Platinum مزایای هم افزایی 3 تا از موثر ترین طول موج موها را که برای حذف موهای زائد پیشنهاد می کند که هر کدام از ساختارهای مختلف فولیکول مو را مورد هدف قرار می دهند. این طول موج ها به صورت زیر می باشد:

  • طول موج 755 نانومتر یا همان طول موج الکس
  • طول موج 808 نانومتر یا طول موج دایود
  • طول موج 1064 نانومتر یا ان دی یگ

در ادامه به تشریح و توضیح هر کدام از این طول موج های لیزر می پردازیم :

طول موج nm 755 ( الکس )

طول موج الکساندرایت جذب انرژی بیشتری را از طریق کروموفور ملانین به ارمغان می آورد، و آن را برای طیف وسیعی از انواع موها و رنگ ها، مخصوصاً برای پوست های روشن و موهای تیره ایده آل می کند. با نفوذ سطحی بیشتر، طول موج 755 نانومتر بالج مو را مورد هدف قرار داده و برای موهای سطحی نیز مانند ابرو و لب فوقانی موثر می باشد.

طول موج nm 808 ( دایود ) :

لازم به ذکر می باشد که طول موج 810 نانومتر دایود به عنوان طول موج کلاسیک در لیزر موهای زائد با نفوذ عمیق در فولیکول مو با قدرت متوسط بالا، میزان تکرار بالا و اندازه بزرگ (2 سانتی متر) درمان سریعی را ارائه می دهد.

توانایی نفوذ عمیق آن Bulge و Bulb فولیکول مو را هدف قرار می دهد و هم چنین با توجه به عمق نفوذ عمیق بافت، آن را برای درمان دست ها، پاها، گونه ها و ریش ها ایده آل می کند.

طول موج nm 1064 ( ان دی یگ ) :

طول موج YAG 1064 که با جذب ملانین پایین تر مشخص می شود، و این یک راه حل متمرکز برای انواع پوست های تیره تر می باشد. در عین حال، طول 1064nm عمیق ترین نفوذ فولیکول مو را ارائه می دهد، به این ترتیب می تواند Bulb و Papilla را هدف قرار دهد و همچنین موهای عمیق جاسازی شده را در مناطقی از قبیل پوست سر، چاله های بازو و ناحیه شکمی درمان کند.

معمولا پوست های تیره در درمان با لیزر بسیار حساس هستند و باعث سوختگی می شوند اما با استفاده از طول موج ان دی یگ می توان به راحی پوست های تیره و برنز را نیز درمان کرد و موهای زائد را از بین برد.

مزایای دستگاه پلاتینیوم

مزایای دستگاه لیزر پلاتینیوم چه می باشد ؟

  • پوشش سه طول موج 808 نانومتر، 755 نانومتر و 1064 نانومتر که باعث می شود در یک دستگاه بتوانید برای سه طیف مو و پوست لیزر بدن را انجام دهید.
  • اثبات اثر بخشی بالینی آن برای 7 سال ( که عدد قابل قبولی می باشد )
  • درمان انواع پوست I-VI و پوست های برنزه
  • صفحه نمایش لمسی 12 اینچی خودآموز و کاربر پسند
  • پارامتر های از پیش تنظیم شده
  • بدون مواد مصرفی
  • درمان سریع و آرام برای بیمار
  • اپلیکاتور نور و ارگونومی مناسب برای اپراتور

سخن آخر :

خلاص شدن از شر موهای زائد بدن باعث به وجود آوردن حس آرامش درونی و احساسی در فرد شود به خصوص اگر این موهای زائد در بخش هایی از بدن باشند که بسیار در معرض دید باشند که می توان صورت و گردن را مثال زد.

بهتر است که برای انجام لیزر موهای زائد بیکینی و کل بدن خود به کلینیک های معتبر در این زمینه مراجعه فرمایید تا از عوارض احتمالی ان جلوگیری کرده و هم چنین زیبایی و لطافت را برای پوست خود به ارمغان بیاورید. برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد در غرب با ما در تماس باشید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما