تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیزر موهای زائد صورت

لیزر موهای زائد صورت ؛ تعداد جلسات ، هزینه ، مزایا و کاربرد و مراقبت ها ، عوارض


تاریخ انتشار : 21 دی 1399          تاریخ بروزرسانی : ۲۶ مرداد ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

5/5 - (9 امتیاز)

صورت یکی از مناطق بدن است که موهای زائد آن ناحیه برای خانم ها و بعضی از آقایان آزار دهنده است و می تواند ظاهر ناخوشایندی برای آن ها ایجاد کند، بسیاری از افراد به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد صورت می باشند و این موضوع در میان بانوان بسیار گسترده تر است، لازم به ذکر می باشد که راه های بسیاری برای از بین بردن موهای زائد وجود دارد که یکی از آن ها لیزر موهای زائد صورت است.

با این روش می توان به صورت دائمی 80 درصد موهای زائد را از بین برد و لیزر کل بدن انجام داد .در این مقاله به بررسی از بین بردن موهای زائد صورت به کمک لیزر و نکات مربوط به آن می پردازیم. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

پوست صورت بسیار حساس است و حذف موهای زائد این ناحیه بر زیبایی آن تاثیر می گذارد . در حال حاضر حذف موهای زائد صورت با لیزر یک روشی نوین و جایگزین روش هایی مانند بند انداختن ، وکس و … می باشد.

آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

لیزر موهای صورت به چه صورت انجام می شود؟

لیزر موهای زائد صورت یک روش دائمی است که با استفاده از انرژی نوری لیزر انجام می شود. برای این روش یک دستگاه لیزر با طول موج خاص ، به پوست منطقه صورت اشعه داده می شود و در نتیجه موهای زائد از بین می روند. روش لیزر موهای زائد صورت دارای مزایای زیادی است.

در مجاورت فولیکول های مو، رنگدانه های پوست ما (که ملانین نام دارند) قرار گرفته ‌اند. این رنگدانه ها باعث ایجاد رنگ طبیعی پوست ما می شوند. لیزر یک دسته از پرتو های نور با انرژی و طول موج خاصی است که پس از برخورد با ملانین باعث تخریب فولیکول های مو می شود.

وقتی فولیکول مو تخریب  می گردد، دیگر نمی تواند تار مویی بسازد و به همین دلیل در آن منطقه دیگر مویی رشد نمی کند. به این ترتیب لیزر باعث حذف موهای زائد می شود.

پوست صورت بسیار حساس است و موهای زائد این ناحیه در زیبایی صورت اثرگذار هستند. به همین دلیل افراد مختلف روش های متفاوتی را برای از بین بردن موهای صورت انتخاب می‌کنند. استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد صورت از موثرترین روش های موجود است که قسمت قابل توجهی از مراجعات به کلینیک پوست و مو مهراز کلینیک را شامل می شود.

لازم به ذکر می باشد که هدف پرتوهای لیزر، رنگدانه ‌های تیره مو و در واقع از بین بردن ریشه موها است. این روش در چندین جلسه متوالی و تنها در عرض چند دقیقه کوتاه انجام می ‌شود و شما را به رویای رسیدن به یک پوست صاف و زیبا، یک قدم نزدیک ‌تر می ‌کند.

به طور معمول موهای زاید در صورت زنان به شکل پرز یا کرک هستند؛ بسته به ژنتیک افراد رنگ این موهای نازک و پرز مانند نیز متفاوت است. در بعضی از افراد این موهای زائد رنگدانه ‌های بیشتری داشته و تیره ‌تر بوده و در بعضی دیگر این پرزها کاملاً بدون رنگ هستند.

کاربردهای لیزر موهای زائد در صورت

کاربردهای لیزر موهای زائد در صورت :

استفاده از لیزر برای از بین بردن موهای زائد بدن یک روش بسیار خاص و جدید است و به کمک لیزر می توان موهای زائد نواحی زیر را به طور دائمی حذف کرد:

  • دور ابروها
  • مابین ابروها ( ابروی پیوندی )
  • پشت لب فوقانی
  • چانه
  • گردن
  • پشت سر و گردن
  • خط ریش آقایان

لیزر موهای زائد صورت چقدر موثر است؟

لیزر موهای زائد یک روش موثر برای از بین بردن موهای اضافی در هر قسمت از بین شماست . یکی از نواحی بدن که بین مراجعین برای انجام لیزر درمانی بسیار رایج می باشد ناحیه صورت است. که تعداد جلسات علاوه بر نوع پوست و مو به ناحیه تحت درمان نیز بستگی دارد.

لیزر موهای زائد صورت برای آقایان :

لیزر موهای زائد برای آقایان که از شیو کردن ها مکرر خسته شده اند، یک گزینه ی مناسب است. هم چنین در برخی بیماری ها انجام لیزر موهای صورت یک روش درمانی است. به طور مثال فولیکولیت کاذب یک بیماری پوستی در صورت آقایان است که در آن موهای ریش، به سمت پوست برگشته و به درون آن وارد می شود.

این بیماری باعث ایجاد جوش‌های پراکنده (به ویژه در گردن) و التهاب پوست می شود. تنها درمان موثر فولیکولیت کاذب، لیزر موهای صورت است. به همین دلیل، عجیب نیست که این روزها مراجعین آقایان برای لیزر موهای زائد آقایان در حال افزایش است.

البته باید بیان شود که در کل لیزر برای بانوان پاسخ گویی بهتری دارد اما این موضوع بدان معنا نمی باشد که برای آقایان بی تأثیر است یا تأثیری ندارد. آقایان به دلیل داشتم هورمون های مردانه معمولا به جلسات بیشتری برای از بین بردن موهای زائد خود نیاز دارند. بنابراین بهتر است که در این باره صبور باشند تا بتوان را رفع موهای زائد آن ها کمک کرد.

لیزر موها در مردان در ناحیه سر و صورت در مناطق زیر انجام می ‌شود:

  • ناحیه بالای گونه‌ ها
  • پیشانی
  • بینی
  • گردن و خط ریش
  • پشت گردن و زیر خط رویش موهای سر

مزایا و معایب لیزر موهای زائد

بهترین کاندیدای لیزر موهای صورت :

دو ویژگی اصلی در مورد شما می‌توانند تاثیر به سزایی در اثرگذاری لیزر موهای صورت داشته باشند:

  • رنگ پوست روشن
  • موهای زائد ضخیم و تیره رنگ ( که به موهای مردانه معروف هستند )

یا به بیان دیگر بین رنگ مو و رنگ پوست کاندیدای ایده‌آل لیزر موهای زائد، باید کنتراست یا اختلاف مناسبی وجود داشته باشد. لیزر موهای زائد برای کسانی که موهای نازک، بور یا کرکی شکل دارند، مانند سایر تیپ های پوستی و مدل موی زائد تاثیر بسزایی نخواهد داشت.

اگر رنگ پوست شما سبزه و تیره، ولی ضخامت و رنگ موهای شما مناسب باشد، می ‌توانیم برای لیزر موهای زائد از فناوری‌های لیزری خاص ( مثل  Nd:Yag) استفاده کنیم. البته این که شما چقدر کاندیدای مناسبی برای لیزر موهای صورت هستید، به نظر مستقیم پزشکان و متخصصان کلینیک بستگی دارد.

بیشتر خانم ‌ها علاقه دارند که موهای زیر بغل، خط بیکینی و پاهایشان را از بین ببرند، این در حالی است که آقایان بیشتر علاقه‌مند می باشند که موهای پشت و گردنشان را از بین ببرند. زمانی که لیزر موی زائد در ابتدا معرفی شد، این عمل اصولا برای افراد با پوست روشن و موی تیره تعریف شده بود. با این حال تکنولوژی‌های جدید، کاملا ایمن و موثر ، افراد را با هر نوع  پوست و رنگ مو درمان می ‌کند.

مناطق مورد نظر برای لیزر موهای صورت :

همانطور که در بالا اشاره کردیم لیزر را می توان در هر قسمتی انجام داد و تقریبا بی خطر می باشد و تنها زنان باردار هستند که نباید از هیچ نوع لیزر درمانی از جمله لیزر موهای زائد استفاده کنند. برای اکثر افراد مناطق مورد نظر برای لیزر موهای زائد صورت شامل این نواحی است:

  • چانه
  • پشت لب
  • پیشانی
  • گونه ها

تاثیر رنگ مو و پوست بر لیزر موهای زائد صورت :

همان گونه که بیان شد، عمل لیزر موهای زاید، فولیکول‌ های مویی تیره‌ رنگ درون پس زمینه ‌ی روشن ‌تر پوست را هدف قرار می‌ دهد، انجام آن برای افرادی با پوستی روشن‌ تر و موهایی تیره ‌تر بسیار مؤثر خواهد بود. در واقع هرچه موهای بیمار تیره‌تر از پوست او باشد، این درمان از میزان اثر بخشی بالاتری برخوردار خواهد بود. ممکن است برخی از افراد دارای موهای بلوند و قرمز نتوانند نتایج مطلوب خود از انجام این عمل را حاصل کنند.

علاوه بر این، افراد دارای موهای ضخیم، نسبت به کسانی که از موهایی نازک و باریک برخوردارند، نامزدهای بهتری برای انجام عمل لیزر مو زائد خواهند بود. معمولاً انجام این تکنیک بر روی موها نازک بسیار دشوارتر خواهد بود.

چه کسانی برای لیزر صورت مناسب نیستند؟

قطعا همه افراد نمی‌توانند گزینه مناسبی برای لیزر موهای زائد باشند. از این رو محدودیت‌هایی وجود دارد که در صورت عدم رعایت آن‌ها نمی‌‌توانید گیزنه مناسبی برای لیزر صورت باشید. این محدودیت‌ها عبارتنداز:

  • افرادی که از داروهایی استفاده می‌کنند که حاوی مانیوکسیدیل و طلا هستند.
  • افرادی که مبتلا به اگزما هستند هم نمی‌توانند گزینه مناسبی برای لیزر صورت باشند.
  • صورت فرد متقاضی لیزر نباید جوش فعال، تاول و…. داشته باشد.
  • افرادی که لوپوس یا پسوریازیس دارند هم نمی‌توانند گزینه مناسبی برای لیزر صورت باشند.
  • خانم‌های باردار و شیرده نمی‌توانند لیزر موهای زائد صورت را انجام دهند.
  • به هیچ عنوان نباید قبل از لیزر موهای زائد صورت از دستگاه سولاریوم یا حمام آفتاب استفاده کرده باشید.
  • افرادی که سابقه کلویید دارند باید از لیزر موهای زائد صورت دوری کنند.

چه کسانی برای لیزر صورت مناسب نیستند؟

عوارض لیزر موهای زائد صورت :

عوارض لیزر موهای زائد صورت چندان خطرناک و غیر قابل درمان نیست و اکثرا گذرا و موقتی هستند، البته باید بیان شود که برای کاهش این عوارض لازم است که به کلینیک های معتبر مراجعه فرمایید تا اپراتور های دقیق لیزر موهای زائد بتوانند به بهترین نحو موها را از بین ببرند. برخی از این عوارض عبارتند از:

  • قرمزی و درد خفیف:

اگر چه این عارضه می تواند بسیار آزار دهنده باشد، اما در اکثر موارد نگران کننده نیست و به صورت گذرا به وجود می آید. با گذشت زمان این عارضه برطرف شده و دیگر ایجاد نمی شود.

  • پوسته پوسته شدن:

ایجاد این عارضه به نوع دستگاه لیزر مورد استفاده بستگی دارد. اما جای نگرانی وجود ندارد و این عارضه نیز دائمی نیست.

  • ایجاد تاول:

اگر دستگاه مورد استفاده، برای پوست شما مناسب نباشد و یا اپراتور دستگاه مهارت کافی نداشته باشد، امکان ایجاد تاول در محل لیزر وجود دارد.

  • ایجاد اسکار (بافت جوشگاهی):

در صورتی که اپراتور مهارت کافی نداشته باشد یا مشکلی در تنظیمات دستگاه وجود داشته باشد، به ندرت امکان ایجاد اسکار (بافت جوشگاهی) وجود دارد که متاسفانه این عارضه دائمی و برگشت ناپذیر است.

توصیه های لیزر موی صورت :

حتماً به توصیه‌ های زیر عمل کنید تا بهترین نتیجه را لیزر موهای صورت بگیرید:

  • از حدود یک ماه پیش از انجام لیزر از موم انداختن، بند انداختن و کندن موهای خود پرهیز کنید. به دلیل آن که می توانند اثر بخشی لیزر را کاهش دهند.
  • روز مراجعه برای لیزر موهای زائد صورت، حتما موهای آن ناحیه را شیو کنید. بایستی آرایش خود را پاک کرده و هیچ گونه کرمی نیز روی پوست نباشد.
  • در صورتی که به هرگونه بیماری خاصی مبتلا هستید، قبل از انجام لیزر حتما آن را با پزشک کلینیک در میان بگذارید.
  • در صورتی که هر نوع دارویی مصرف می کنید، پیش از انجام لیزر حتما آن را با پزشک کلینیک مطرح کنید. مثلا مصرف برخی آنتی بیوتیک ها می توانند بر روی حساسیت پوست شما به لیزر تاثیر داشته باشند.
  • انجام لیزر در دوران بارداری ممنوعیت نسبی دارد. بهتر است در این شرایط با پزشک خود مشورت فرمایید.
  • سعی کنید تا یک هفته بعد از انجام لیزر، در مقابل نور خورشید قرار نگیرید. در صورت لزوم برای خروج از منزل، حتما از کرم های ضدآفتاب استفاده فرمایید. هم چنین اگر دچار تاول های پوستی شده‌اید، از ترکاندن آن ها پرهیز کنید.

طول درمان و هزینه ی لیزر موهای زائد صورت :

به طور معمول پیش از انجام لیزر، یک جلسه ی مشاوره با پزشک انجام می شود که در آن تعداد جلسات لیزر و فواصل بین آن ها با نظر پزشک بر اساس وسعت ناحیه ی تحت درمان، نوع پوست و موی شما و مدل دستگاه لیزر تعیین می شود. هزینه ی لیزر موهای زائد صورت به تعداد جلسات لیزر بستگی دارد. به طور معمول تعداد جلسات لیزر 7-3 است که فواصل بین مراجعات حدودا 6-4 هفته تنظیم می شود

مراقبت های قبل از لیزر صورت

  • باید ۲۴ تا ۴۸ ساعت قبل از لیزر بدن، سطح پوست خود را اصلاح کنید.
  • تا یک ماه قبل از لیزر بهتر است از روش‌های وکس، اپیلاسیون و… استفاده نکنید.
  • به هیچ عنوان تا یک ماه قبل از لیزر از داروهای لایه‌بردار استفاده نکنید.
  • تا یک ماه قبل از لیزر صورت از برنز کردن و قرار گرفتن در معرض مستقیم نور خورشید خودداری کنید.
  • بهتر است موهای خود را چند هفته قبل از لیزر با تیغ شیو کنید تا حال ضخیم و کرکی پیدا کنند.

مزایای لیزر موهای زائد صورت

مراقبت های بعد از لیزر صورت

  • بهتر است تا ۲۴ ساعت بعد از لیزر موهای صورت از دوش آب گرم یا سرد استفاده نکنید.
  • برای رفع التهابات و تورم‌های ناشی از لیزر بهتر است از کرم‌های مرطوب کننده و لوسیون‌های مخصوص استفاده کنید.
  • استفاده از کرم ضدآفتاب را به هیچ عنوان فراموش نکنید. حتی اگر در منزل هستید هم باید از کرم ضدآفتاب استفاده کنید.
  • از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و دستگاه سولاریوم به شدت بپرهیزید.

هزینه لیزر موهای زائد صورت

در رابطه با هزینه لیزر موهای زائد صورت باید بگوییم که عوامل بسیار زیادی روی این هزینه می‌تواند تاثیرگذار باشد. در واقع کلینیک مورد نظر، دستگاه لیزر، پزشک مورد نظر، حجم موها و… می‌توانند هزینه لیزر موهای زائد صورت را تحت تاثیر قرار دهند. در حال حاضر قیمت لیزر در مراکز درمانی با یکدیگر تفاوت بسیاری دارد و دلیل آن هم می‌تواند نوع دستگاه مورد استفاده، کلینیک مورد نظر و… باشد

بهترین دستگاه برای لیزر صورت :

به لطف پیشرفت تکنولوژی در بخش پزشکی دستگاه های بسیاری برای لیزر صورت به وجود آمده اند. نحوه عملکرد و میزان تاثیرگذاری هر کدام از این دستگاه ها با توجه به نوع پوست فرد متفاوت می باشد.

دستگاه لیزر الکساندرایت :

دستگاه لیزر الکساندرایت در حال حاضر یکی از بهترین دستگاه های موجود می باشد که با نتیجه ۹۰٪ در جلسه اول توانسته است رضایت مراجعین را به خود جلب کند و به دلیل قابل تنظیم بودن طول موج برای هر ضخامت مویی قابل استفاده می باشد. این دستگاه با هر طول موجی سازگار بوده و طول موجی برابر با ۷۵۰ نانومتر دارد. این دستگاه دارای سیستم خنک کنندگی بسیار قوی می باشد که در حین کار مانع سوزش و درد می شود.

آیا لیزر موهای زائد صورت ضرر دارد؟

عوارض لیزر موهای زائد صورت در حد قرمزی و درد خفیف می باشد. این عارضه اگرچه ممکن است بسیار آزاردهنده باشد اما در اکثر موارد نگران کننده نیست و به صورت گذرا به وحود می آید. با گذشت زمان این عارضه برطرف می شود و دیگر ایجاد نمی شود. همچنین پوسته پوسته شدن نیز یکی از عوارض احتمالی می باشد.

لیزرموهای زائد صورت در زمان شیردهی :

رابطه بین لیزر موهای زائد و شیردهی یک افسانه است و هیچ تاییدیه علمی برای این ادها وجود ندارد. در واقع لیزرموهای زائد هیچ تاثیری بر روی شیردهی و کیفیت شیر توسط غدد پستانی ندارد. این ادعا که لیزر موهای زائد می تواند به غدد پستانی آسیب برساند هیچ پایه علمی ندارد .

در اصل لیزر موهای زائد یک روش کاهش موهای زائد بدن می باشد که بر اساس انرژی لیزر ریشه های مو را تخریب می کند و رشد آنها را کاهش می دهد و تاثیری بر فعالیت غدد پستانی ندارد.

سوالات رایج لیزر موهای زائد صورت :

آیا با یک بار لیزر کردن، همه ی موهای زائد صورت به طور دائمی حذف می شود؟

لیزر فقط روی موهایی اثر دارد که در مرحله ی رشد (کاتاژن) قرار داشته باشند. هیچ گاه همه ی موهای یک ناحیه از بدن مثل صورت، در یک مرحله از چرخه ی زندگی خود قرار ندارند. به همین دلیل با یک جلسه لیزر، نمی توان همه ی موهای زائد صورت را از بین برد. برای جبران این موضوع، توصیه ی ما جلسات متعدد لیزر است که امکان موفقیت در حذف موهای زائد صورت را افزایش می دهد.

سوالات رایج در ارتباط با لیزر موهای صورت

آیا لیزر کردن، روش دائمی حذف موهای صورت است؟

اگر لیزر با استفاده از دستگاه استاندارد و مناسب و با یک برنامه ی درمانی صحیح انجام شود، تقریبا باعث حذف دائمی موهای زائد صورت هم در آقایان و هم در خانم ها می شود. یعنی انتظار داریم با انجام لیزر به روش صحیح، بین 60 تا 90 درصد موهای زائد صورت از بین برود.

آیا امکان رشد مجدد موهای زائد حذف شده در ناحیه ی صورت وجود دارد؟

در صورت آسیب و تخریب فولیکول مو، به طور معمول دیگر تار مویی از آن رشد نمی کند. اما در برخی شرایط خاص مثل سندرم تخمدان پلی کیستیک که در آن افزایش هورمون تستوسترون در خانم ها اتفاق می افتد، امکان فعالیت مجدد فولیکول لیزر شده وجود دارد.

آیا انجام لیزر برای حذف موهای صورت می تواند باعث آسیب به پوست صورت و چروکیدگی آن شود؟

اگر لیزر با دستگاه مناسب و توسط اپراتور مجرب صورت بگیرد، احتمال آسیب پوست صورت شما بسیار اندک است و جای نگرانی وجود ندارد.

آیا می توان قبل از شروع به استفاده از لیزر، از ژیلت برای از بین بردن موهای زائد استفاده کرد؟

استفاده از ژیلت می  تواند باعث ضخیم شدن موهای زائد بشود. همان طور که بالاتر گفته شد، هرچه موهای زائد ضخیم و تیره تر باشند، انجام لیزر نتایج بهتری به دنبال دارد. به همین دلیل برخی از کلینیک ها ممکن است به مراجعین توصیه کنند تا قبل از جلسه ی اول لیزر، اصلاح با ژیلت توصیه کنند.

در فواصل بین جلسات لیزر، پوست صورت می تواند ملتهب باشد. به همین دلیل بهتر است در این زمان ها از ژیلت استفاده نشود.

آیا لیزر موهای زائد صورت دردناک است؟

تجربه ی شما از لیزر موهای زائد صورت مستقیما به آستانه ی تحمل درد شما بستگی دارد. گروهی از افراد ذکر می کنند که لیزر موهای صورت فقط باعث کمی سوزش می شود در حالی که گروه دیگری این فرایند را مثل برخورد کش با پوست صورت می دانند و کمی دردناک اعلام می کنند.

در صورتی که آستانه ی درد پایینی دارید، مصرف یک قرص مسکن پیش از انجام لیزر، کمپرس سرد آن ناحیه یا استفاده از ژل های بی حسی موضعی می تواند به شما کمک کند. اگر در هر مرحله از درمان شدت درد شما را اذیت کرد، اپراتور ما می تواند انجام لیزر را متوقف کند.

آیا انجام لیزر برای حذف موهای صورت می تواند باعث آسیب به چشم شود؟

پیش از شروع لیزر موهای زائد صورت، یک عینک مخصوص به شما داده می شود که آن از آسیب رسیدن به چشم های شما جلوگیری می کند.

کاندیدای مناسب لیزر صورت

آیا امکان بروز واکنش پوستی به دنبال لیزر موهای زائد صورت وجود دارد؟

پزشک معالج قبل از شروع دوره ی درمان، ابتدا به طور آزمایشی یک نقطه از بدن شما را با لیزر مورد امتحان قرار می دهد تا مطمئن شود واکنش غیر طبیعی به دنبال لیزر ایجاد نمی شود. بعد از کسب اطمینان، جلسات لیزر موهای زائد صورت آغاز می شود.

آیا استفاده از لیزر برای موهای زائد صورت می تواند سرطان زا باشد؟

پرتوهای به کار رفته در لیزر، به طور سطحی وارد پوست می شوند و عمقی نیستند. انرژی این پرتوها عمدتا جذب ملانین می شود و بر روی سایر ساختار های پوست اثر ناچیزی دارد. به همین دلیل گفته می شود که با استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد بدن، خطری بدن شما را تهدید نمی کند. توجه داشته باشید که از لیزر در درمان برخی از بیماری های پوستی استفاده می شود. به همین دلیل اگر به درستی استفاده شود، نمی تواند وسیله ای مضر باشد.

آیا کلینیک های لیزر موهای زائد صورت با هم تفاوت دارند؟

بله، کلینیک های مختلف با همدیگر تفاوت هایی دارند که این تفاوت ها عبارتند از:

  • پزشک معالج شما:

مسئولیت کلینیک های لیزر بایستی بر عهده ی پزشک متخصص پوست و مو باشد. انتخاب دستگاه مناسب پوست شما، تعیین تعداد جلسات لیزر موهای زائد صورت و مدیریت عوارض احتمالی همگی بر عهده ی پزشک معالج است.

  • اپراتورهای انجام لیزر:

به شخصی که کار لیزر درمانی را زیر نظر پزشک انجام می دهد، اپراتور گفته می شود. تجربه، مهارت و تعهد اپراتور فاکتورهای مهمی در نتیجه ی نهایی لیزر موهای زائد صورت هستند.

  • دستگاه های لیزر:

همان طور که می دانید، دستگاه های مختلفی برای لیزر موهای زائد وجود دارد که هر ساله دستگاه های جدیدتری نیز وارد بازار می شود. این دستگاه ها از نظر کیفیت، اثرگذاری، ایمنی و ایجاد عوارض احتمالی با هم تفاوت دارند.

آیا لیزر موهای صورت را زیاد می کند؟

آیا امکان افزایش رشد مو بعد از استفاده از لیزر برای برداشتن موهای زائد وجود دارد؟ گزارش ها نشان داده اند که در برخی موارد می تواند رشد موهای زائد را افزایش دهد اما تعداد این گزارش ها انقدر زیاد نیست که بتوان به آنها اکتفا کرد.

شما می توانید برای تعیین وقت لیزر بیکینی ، لیزر موهای زائد در غرب ، تزریق ژل لب ،‌تناسب اندام و … با ما در ارتباط باشید حتی می توانید برای تعیین وقت با شماره درج شده تماس بگیرید و یا از قسمت تعیین وقت ، رزرو خود را انجام دهید. در بالا به عوارض لیزر موهای صورت و حذف موهای زائد صورت توسط لیزر پرداختیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما