تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیزر بیکینی

لیزر موهای زائد بیکینی + مزایا ، عوارض ، هزینه ۱۴۰۲ و شایعات


تاریخ انتشار : 13 دی 1399          تاریخ بروزرسانی : ۱۷ مهر ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.9/5 - (17 امتیاز)

نوشته شده توسط متخصص لیزر موهای زائد

آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

لیزر بیکینی چیست و شامل کدام قسمت هاست؟

بسیاری از بانوان به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد خود هستند. لیزر بیکینی یا ناحیه تناسلی یکی از قسمت هایی است که رشد مو در آن جا می تواند باعث مشکلاتی در خانم ها شود و به همین دلیل بانوان تلاش می کنند که برای از بین بردن موهای آن راه های متفاوتی را امتحان کنند.

لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی (بیکینی) یک راهکار عالی برای کسانی است که از شیو و اصلاح کردن خسته شده‌اند. جوش‌های اصلاح، موهای زیر پوستی و تحریک شدن پوست بدون شک از بدترین قسمت‌های اصلاح با تیغ هستند، اما لیزر موهای زائد به شما کمک می‌کند تا برای همیشه تیغ اصلاح یا اپیلاسیون با موم را کنار بگزارید.

مرکز لیزر  در غرب تهران مهراز کلینیک ارائه دهنده بهترین خدمات لیزر ، جوانسازی ، تناسب اندام ، prp ، RF  و … می باشد. شما می توانید برای ارائه خدمات بهتر و تعیین وقت با شماره 02144500811 و 09124940252  تماس حاصل نمایید. با از طریق فرم زیر اقدام به تعیین وقت نمایید.

 

از جمله راه ها و روش هایی که برای از بین بردن موهای زائد در نواحی مختلف کاربرد دارد به صورت زیر می باشد :

  • استفاده از تیغ های اصلاح
  • استفاده از پودر ها و اسپری های موبر
  • اپیلاسیون
  • لیزر

باید بیان شود که روش های اپیلاسیون و پودر های موبر و هم چنین اپیلاسیون جزء روش های قدیمی محسوب می شوند که البته راهی دائم برای از بین بردن موها نمی باشد و اما لیزر یک راه مطمئن برای زدودن موهای زائد است که اثری دائمی دارد.

بانوان برای حذف موهای زائد تیغ میخرند و یا با موم خود را به دردسر می اندازند. اما راه حل بهتر لیزر موهای زائد می باشد. با استفاده از لیزر یک بار برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص شوید.

در این مقاله قصد داریم تا درباره لیزر بیکینی و نکات آن اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهیم، بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر و لیزر در غرب تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

لیزر بیکینی و واژن چیست؟

لیزر بیکینی چیست؟

ناحیه بیکینی همیشه با دسته ای از مو پوشانده شده است. این موها علاوه بر این که زائد هستند و مشکلاتی مانند تعریق را ایجاد می کنند در روابط زناشویی نیز اختلال ایجاد می کند و اثر منفی دارد. استفاده از تیغ و موم پوست ناحیه بیکینی را دچار قرمزی و حتی جوش می کند.

لیزر بیکینی یکی از روش های پیشنهادی است که سالها است در جهان انجام می شود و بین بانوان امروزه طرفداران زیادی دارد. زیرا اثر بلند مدت دارد و بدون درد می باشد. شما می توانید برای انجام لیزر با کلینیک مهراز در تماس باشید.

این لیزر در چند جلسه انجام می شود . اپراتور دستگاه لیزر کندلا را به ناحیه بیکینی می تاباند که پس از چند جلسه موها از بین می روند و یا بسیار نازک می شوند.مدت زمان این جلسات نیز زیاد طولانی نمی باشد و بین ۸ تا ۱۰ دقیقه است.

ممکن است شما هر ماه مبلغی را برای خرید تیغ های اصلاح و اپیلاسیون خود بپردازید و این روش ها نتیجه لازم را داشته باشند و باعث ایجاد مشکلات پوستی شوند. از جمله مشکلاتی که راه های قدیمی اصلاح برای افراد به وجو می آورد به صورت زیر است :

  • ایجاد جوش در ناحیه های مختلف بدن
  • تیره شدن پوست
  • ایجاد عفونت در ناحیه تناسلی
  • ایجاد خارش در ناحیه اصلاح شده
  • نداشتن اثر دائمی
  • شل شدگی و افتادگی پوست و …

اما باید بیان شود که لیزر بیکینی هیچ کدام از این مشکلات را برای شما به وجود نخواهد آورد و باعث می شود که پوست شما همیشه جوان و شفاف باشد و لکه های مختلف بر روی آن ایجاد نشود. هم چنین لیزر بیکینی از ایجاد عفونت در ناحیه تناسلی جلوگیری می کند.

بسیاری از بانوان پس از اپیلاسیون یا استفاده از تیغ های اصلاح دچار عفونت های خاص می شوند که البته به آن توجهی ندارند، اما این عفونت ها می توانند برای بدن شما بسیار مضر باشند.

بنابراین اگر به دنبال راهی برای خلاص شدن از موهای زائد خود هستید، این را مطمئن باشید که لیزر بیکینی یکی از مطمئن ترین و مناسب ترین راه ها می باشد.

بانوان اقدام به  لیزر موهای زائد می ‌نمایند به دلیل آن که قصد دارند پوستی زیبا و لطیف داشته باشند.

لیزر موهای زائد به راحتی ریشه و قسمت های تیره زیر پوست را از بین می برد و سبب می شود تا پوست ناحیه ژنیتال شما پس از انجام جلسات لیزر موهای زاید کاملا رنگی روشن داشته و هم چنین بسیار لطیف باشد.

لطفات پوست به دلیل بسته شدن منافذ پوست به دلیل وجود داشتن موها زائد است.

لیزر موهای خط بیکینی چگونه است؟

لیزر موهای زائد خط بیکینی با هدف قراردادن رنگدانه یا رنگ موها به کار می رود پس از لیزر فولیکول مو اشعه لیزر را جذب می شود و به همین دلیل از بین می رود و دیگر رشد نمی کند و در نتیجه آن موهای زائد خط بیکینی شما از بین می رود همچنین انجام لیزر باعث صاف و یکدست شدن پوست ناحیه بیکینی شما نیز می شود.

چه کسانی نمی توانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

قبل از انجام لیزر باید یک جلسه مشاوره با اپراتور داشته باشید تا حتما از سلامت جسمی بدن شما اطمینان حاصل شود .بعضی از مشکلات و بیماری ها باعث می شود که شما نتوانید لیزر بیکینی انجام دهید:

  • در صورت باردار بودن یا اقدام برای بارداری
  • در صورت شیردهی به نوزاد
  • در صورت استفاده از داروهای هورمونی
  • افرادی که دچار سوختگی و تیرگی پوست هستند

مزایای لیزر بیکینی

لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟

بسیاری از افراد که می خواهند لیزر بیکینی انجام دهند این سوال را از خود می پرسند که لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟ ما در این مقاله قصد داریم که به طور کامل و جامع به شما دوستان عزیز بگویییم که لیزر بیکینی چگونه انجام می شود؟ پس اگر این سوال ذهن شما دوستان را هم به خود دگیر کرده است تا انتهای این مقاله ما را همراهی کنید تا به پاسخ سوال خود برسید. یکی از روش هایی که سالیان سال در تمام جهان انجام می شود و روشی بسیار موثر است لیزر بیکینی است ، حال می دانید که به چه علت لیزر بیکینی در میان افراد محبوبیت پیدا کرده است ؟

برای اینکه اثر آن بلند مدت می باشد یعنی هنگامی که فردی لیزر بیکینی انجام می دهد مدت بسیار زیادی اثر آن می ماند و مانند دیگر روش ها سریع تاثیرشش نمی رود . کنترل موهای ناحیه بیکینی خود یک دردسر مداوم است. شما می توانید موهای زائد بیکینی را با ژیلت به سرعت اصلاح کنید ، اما مو در طی چند روز دوباره رشد می کند.کرم های موبر در عرض چند دقیقه موها را حذف می کنند اما جدا از رشد سریع و مجدد مو ممکن است بوی بسیار بدی نیز داشته باشند.

مزایای لیزر بیکینی :

لیزر ناحیه بیکینی مزایایی دارد که در زیر به برخی از آن ها اشاره می شود :

  • علاوه بر احساس پاکیزگی و تمیزی که در این نواحی دارید دیگر نگران اصلاح این نواحی نخواهید بود و در وقت و هزینه شما صرفه جویی خواهد شد.
  • پوستی نرم و لطیف را در این نواحی احساس خواهید کرد
  • با استفاده از لیزر بیکینی از جوش ها و موهای زیر پوستی رهایی خواهید یافت
  • دیگر با خیال راحت انواع مدل های بیکینی و لباس های زیر را می توانید تن کنید.
  • ماندگاری این روش بسیار بالا است و برای از بین بردن موهای زائد به صورت دائمی یک روش کاملا مطمئن است
  • لیزر بیکینی به نسبت اپیلاسیون و دیگر روش ها بسیار مقرون به صرفه است، به صورتی که با تعداد جلسات معین می توان به نتیجه دلخواه رسید در صورتی که با دیگر روش ها باید آن ها را دائما اصلاح کنید و به تبع هزینه بیشتری خواهد داشت

تعداد جلسات لیزر بیکینی :

لازم به ذکر می باشد که لیزر موهای زائد اندام تناسلی معمولا بسیار کم عارضه و بدون درد است، البته برخی از افراد با توجه به دستگاه انتخابی برای لیزر پوست ممکن است کمی درد احساس کنند.

اما این درد دائمی نیست و بعد از ضعیف شدن ریشه های مو از بین می رود، بنابراین ممکن است شما تا سه الی چهار جلسه اول کمی درد را احساس کنید.

باید بیان شود که در طی حداقل ۴ جلسه موهای زائد تا حدود ۸۵ درصد از بین رفته و بقیه نازک می شود، بنابراین می توان در طی 4 جلسه به یک نتیجه مطلوب رسید اما به یاد داشته باشید که باید تعداد جلسات لیزر را کامل کنید تا ماندگاری آن پدیدار گردد.

این موضوع بسته به حجم مو و ضخامت آن تا 6 جلسه نیز ادامه دار است. گاهی دیده می شود که میزان ضخامت مو و یا رنگ دانه های آن بسیار زیاد است که این موضوع سبب می شود 10 جلسه نیاز به تکرار لیزر بیکینی باشد.

به طور معمول هر جلسه از لیزر موهای زاید بیکینی در حدود 8 دقیقه زمان می برد که اگر زمان آماده سازی را به آن اضافه نماییم این زمان به 10 دقیقه افزایش خواهد یافت.

معمولا جلسات لیزر بیکینی هر 30 الی 40 روز یک بار باید صورت گیرد تا نتیجه بخش باشد، اگر جلسات لیزر خود را به موقع انجام ندهید آن گاه در رسیدن به نتیجه مطلوب با مشکل مواجه می شوید و این نتیجه برای شما دیر تر حاصل می گردد.

عوارض لیزر بیکینی

انواع دستگاه لیزر بیکینی کدام اند؟

دستگاه ها با طول موج های بسیاری وجود دارند که می توانند در از بین بردن موهای زائد کمک کنند.

اما نکته بسیار مهم این است که در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد مورد نظر باید بسیار محتاطانه عمل کنید به دلیل آن که هر دستگاه برای یک نوع رنگ پوست و هم چنین موهای مختلف ( نازک تا ضخیم ) متفاوت است.

از جمله دستگاه ایی که برای لیزر بیکینی مورد استفاده قرار می گیرد می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • لیزر دایود (Diode): این نوع لیزر برای پوست‌های روشن و تیره بسیار موثر است. اما معایب خاص خود را نیز دارد و اگر اپراتور دستگاه و هم چنین پزشک معالج تجربه کمی در استفاده از آن داشته باشند، ممکن اس باعث تیرگی پوست شود و حتی در برخی از اوقات موجب سوختگی شود.
  • لیزر الکساندریت (Alexandrite): این لیزر از همه انواع لیزرهای دیگر سریع ‌تر بوده و برای درمان نواحی بزرگتر بیکینی عملکرد بهتری دارد. این لیزر برای محدوده پوست روشن الی سبزه مناسب است. اما لازم به ذکر می باشد که برای پوست های روشن و سفید اثر بخشی بهتری خواهد داشت
  • لیزر ان دی یاگ (ND:YAG): این لیزر دارای پالس بلند است و می ‌توان برای انواع پوست‌ های مختلف از جمله پوست‌های برنزه، از آن استفاده کرد. این لیزر در مقایسه با لیزرهای دیگر تاثیر کمتری بر روی موهای نازک و ریز دارد و بیشتر برای پوست های برنز با موهای تیره مناسب است و باعث سوختگی پوست نخواهد شد.

دستگاه های دیگری نیز برای لیزر موهای زائد وجود دارد که بسیار جدید می باشد و علاوه بر این موضوع دستگاه های دیگری نیز هستند که اثر بخشی کم تری به نسبت موارد ذکر شده دارند. مواردی که در بالا برای شما ذکر شد، بیشترین اثر بخشی را برای از بن بردن موهای زائد دارند.

عوارض لیزر بیکینی چیست؟

همانطور که گفته شد استفاده از تیغ می تواند باعث بروز قرمزی ، زخم ، عفونت ، زگیل تناسلی و … شود. تیغ علاوه بر این باعث حوش و موی زیر پوستی نیز می شود. اما لیزر همچین عوارضی را به همراه ندارد.

از آنجایی که لیزر روی فولیکول های پوست تاثیر می گذارد و انها را دچار تغییر می کند استفاده از لیزر بیکینی در برخی افراد باعث عوارضی مانند قرمزی پوست می شود.

لیزر بیکینی ممکن است عوارضی برای شما داشته باشد و بسیار مهم است که شما کلینیک مورد نظر خود را برای انجام لیزر به درستی انتخاب کنید تا از عوارض نا خواسته لیزر جلوگیری به عمل آورید.

از عوارض لیزر بیکینی می توان به موارد زیر اشاره داشت :

  • سوختگی: هنگام استفاده از لیزر برای حذف موهای زائد گرما تولید می شود که ممکن است بر روی پوست سوختگی های خفیفی ایجاد کند. در برخی موارد نیز سوختگی های شدید گزارش شده است. بنابراین در انتخاب کلینیک و اپراتور لیزر دقت بسیاری داشته باشید.
  • خارش، درد، بی حسی و سوزش: از جمله عوارضی است که در هنگام استفاده از لیزر موهای زائد اتفاق می ‌افتد. این عارضه امری طبیعی و موقتی است.
  • قرمزی در پوست و تورم فولیکول های ریشه مو: یکی دیگر از شایع ترین عارضه ها می باشد که پس از چند روز از بین خواهد رفت.

هزینه لیزر بیکینی چقدر است؟

هزینه لیزر بیکینی چگونه محاسبه می شود؟

کلینیک های مختلف روش های متفاوتی برای تعیین هزینه لیزر بیکینی دارند زیرا این کار با یک جلسه تمام نمی شود و نمی توان قیمت دقیق و خاصی را برای ان تعیین کرد.

البته هزینه انجام این روش نسبت به مزایایی که در اختیار شما قرار می دهد بسیار پایین است و شما نباید نگران هزینه آن باشید.هزینه پایین به معنای بی کیفیتی خدمات نمی باشد.

آیا لیزر برای نواحی بیکینی روی هر رنگ مویی قابل انجام می باشد؟

به طور کل لیزر روی موهای تیره بهتر از موهای روشن و قرمز جواب می شود زیرا موهای تیره ملانین و رنگدانه بیشتری دارد و لیزر برای از بین بردن موهای زائد این رنگدانه ها را هدف قرار می دهد.

آمادگی برای لیزر ناحیه بیکینی :

باید مصرف داروهای خاصی را متوقف کنید

این درمان درست مانند اپیلاسیون با مصرف برخی داروها سازگار نیست. حداقل یک هفته پیش از لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی مصرف داروهایی که نسبت به نور حساس هستند باید متوقف شود. مثلاً اکثر آنتی‌بیوتیک‌ها به نور حساس هستند بنابراین اگر عفونتی در بدن‌تان دارید بهتر است که این درمان را چند هفته به تعویق بیاندازید. داوطلبان نباید از محصولات پوستی استفاده کنند که دارای کنشگر قوی مانند رتینوئید یا آلفا هیدروکسی اسید هستند.

این ترکیبات می‌توانند میزان تغییر و تبدیلات سلول‌های پوست را افزایش دهند در نتیجه پوست در طول مدت درمان آسیب‌پذیری بیشتری نسبت به نور آفتاب پیدا کرده و سوزش و التهاب بیشتری خواهد داشت. اگر از تاثیر داروهای مصرفی خود بر روی درمان ناحیه بیکینی با لیزر مطمئن نیستید حتماً در این زمینه با دکتر مشورت کنید.

نتایج نهایی پس از ۶ الی ۸ جلسه درمانی پدیدار می‌شوند

افراد با یکدیگر متفاوت هستند بنابراین تعداد جلسات درمانی بسته به افراد متفاوت است. لیزر موهای زائد ناحیه بیکینی زمانی موثر است که موها در بازه نرخ رشد فعال خود قرار دارند. قسمت‌های مختلف بدن نرخ رشد متفاوتی دارند بنابراین مدت زمان درمان آن‌ها می‌تواند کمتر و بیشتر شود، اما اکثر افراد با ۶ الی ۸ جلسه درمانی می‌توانند به نتایج دلخواه خود که از بین رفتن کامل موهای زائد ناحیه تناسلی است دست یابند.

باید به طور منظم در جلسات درمانی شرکت کرده و دوره درمان را تکمیل کنید

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که افراد مرتکب می‌شوند کامل نکردن دوره درمان است، یعنی زمانی که نرخ رشد موهای زائد کاهش یافت ادامه درمان را رها می‌کنند. پس اگر می‌خواهید درمان‌تان موثر باشد به توصیه‌های دکتر توجه کنید. لیزر بیکینی دردناک نیست و با ایجاد بی‌حسی درد آن چیزی شبیه به یک نیشگون کوچک است.

اگر در دوره قاعدگی خود هستید اصلا نگران نباشید

بر خلاف اپیلاسیون نیازی نیست که در دوره قاعدگی لیزر بیکینی را کنسل کنید. بسیار مهم است که جلسات درمانی را به طور منظم پیگیری کنید. اگر در دوره قاعدگی خود به سر می‌برید و می‌خواهید لیزر ناحیه بیکینی را انجام دهید، از شما خواسته می‌شود که از تامپون استفاده کنید.

مراقبت های بعد از لیزر بیکینی :

یکی از مواردی که باید جلوگیری کنید دست زدن به ناحیه مورد نظر است زیرا ممکن است ملتهب باشد و باعث سوزش و خارش شود. یکی از کارهای مهم استفاده از کمپرس یخ می باشد. زیرا لیزر از طریق گرما فولیکول های پوست را از بین می برد به همین دلیل ممکن است دمای مناطق مورد نظر بسیار بالا باشد پس بهتر است که پس از لیزر بیکینی از کمپس یخ استفاده کنید تا دمای بدن و پوست پایین تر بیاید.

پس از انجام لیزر از تیغ زدن و شیو کردن خودداری کنید. تیغ کشیدن بر روی پوست فولیکول های مو را دست نخورده باقی می گذارد و روش درمان بی اثر می شود. همچنین تا زمانی که دوره درمان تمام نشده است از اپیلاسیون و کندن مو و استفاده از کرم های موبر خودداری کنید.

گزینه های لیزر موهای زائد خط بیکینی:

زمانی که نتیجه گرفتید که لیزر موهای زائد بهترین گزینه است با دقت تصمیم بگیرید که در چه محیطی دوست دارید تحت درمان قرار بگیرید . شما می توانید بین دو لیزر برزیلی و لیزر موهای زائد خط بیکینی یکی را انتخاب کنید. خط بیکینی شامل موهایی است که تقریبا هفت هشت سانتی متر بیرون از ناحیه پوشیده شده با لباس زیر رشد می کنند. همچنین اگر بخواهید می توانید شامل قسمت های اطراف و بالای ناحیه شرمگاهی را نیز در بر بگیرد.

از سوی دیگر در لیزر برزیلی وسعت ناحیه بیشتر می باشد، موهای ناحیه شرمگاهی که شامل لابیا و نواحی مقعد هم هستند را به طور کامل و دائمی از بین می برد.

لیزر موهای بیکینی چقدر در رفع موهای زائد مؤثر است؟

از لیزر برای رفع موهای زائد در تمامی قسمت‌های بدن استفاده می‌شود؛ ولی در قسمت‌های بیکینی، چانه و زیر بغل تأثیر بیشتری دارد. بر خلاف تصور بسیاری از افراد، این روش دارای فرآیند بسیاری ساده‌ای می‌باشد؛ به این شکل که انرژی لیزر، فولیکول‌های مو را هدف قرار داده و باعث نابودی ریشه مو می‌شود؛ در نتیجه رشد مو کاهش پیدا می‌کند.

لیزر موهای بیکینی از رشد موهای زیرپوستی جلوگیری می‌کند و شخص دیگر به استفاده از وکس یا اصلاح مو با تیغ نیازی ندارد. لیزر موهای بیکینی روشی مناسب برای رفع موهای زائد در ناحیه تناسلی می‌باشد.

آیا نتیجه لیزر بیکینی دائمی می باشد ؟

لیزر موهای زائد کاهش رشد دائمی مو است و نه حذف دائمی آن. لیزر فولیکول های موی فعلی شما را هدف قرار می دهد و از بین می برد اما به دلیل تغییرات هورمونی و تغییر وزن می تواند فولیکول های جدید ایجاد شود.

بیشتر بیماران لازم است سالانه یک بار برای حفظ یکدستی و به اصطلاح شارژ به متخصص لیزر مراجعه کنند .شارژ سالانه برای گرفتن نتیجه بهتر از درمان می باشد. با این کار شما برای همیشه پوست یکدست و صاف و بدون مو خواهید داشت.

آیا آقایان می توانند لیزر بیکینی انجام دهند ؟

بله ! خانم ها تنها کسانی نیستند که می خواهند ناحیه بیکینی صاف و بدون مو داشته باشند . مردان نیز تمایل دارند که از این موهای زائد خلاص شوند. تراشیدن می تواند ناراحت کننده باشد. زیرا اغلب به پوستی تحریک شده منجر می شود.

لیزر موهای زائد آقایان برای از بین بردن موهای پشت ، سینه ، شکم ، شانه ها ، پاها و ناحیه تناسلی نتایج خوبی می دهد. رفع موهای زائد بیکینی برای هر دو جنس  بر روی افراد دارای پوستی روشن و موهای تیره بهترین کارایی را دارد.  زیرا فولیکول ها و رنگدانه ها مورد حجوم دستگاه قرار میگیرند.

در افرادی که پوست روشن و موهای تیره دارند این غلظت ملانین بیشتر می باشد و لیزر بسیار آسان تر می باشد. البته لیزر روی سایر افراد نیز تاثیر می گذارد اما ممکن است تعداد جلسات طولانی تر شود.

لیزر بیکینی آیا عوارض دارد؟

آیا خانم هایی که به سندرم تخمدان پلی کیستیک مبتلا هستند نیز می توانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

اگر سندرم تخمدان پلی کیستیک دارید و می خواهید لیزر بیکینی انجام دهید باید نکات زیر را در نظر بگیرید:

بیماری های ناشی از اختلالات هورمونی بر رشد موهای زائد بدن تاثیر می گذارند. به همین دلیل تضمین نتیجه لیزر را غیر ممکن می کند. زیرا به دلیل اختلالات هورمونی فولیکول های جدید که توانایی رشد تارهای مو در خود را دارند دوباره به وجود می آیند. با این حال بسیاری از افرادی که به این سندرم مبتلا هستند نتایج خوبی را به دست آوردند . این را نیز بدانید که برای نتیجه بهتر حتما دوره را تکمیل کنید.

تفاوت لیزر بیکینی با لیزر برزیلی چیست؟

این دو مدل لیزر مربوط به بانوان بوده و دو روش کاملا متفاوت می باشد. لیزر بیکینی به ناحیه اطراف اندام تناسلی گفته می شود. در واقع سه سانت خارج از ناحیه تناسلی به عنوان خط بیکینی یا همان خط مایو می باشد. اما در لیزر برزیلی تمام نواحی ناحیه تناسلی را لیزر می کنند. قسمت هایی مانند لبه های بیرونی و داخلی ، خط باسن ، ناحیه شرمگاهی و …. انتخاب این دو روش کاملا بستگی به مراجعه کننده دارد.

آیا نتیجه لیزر بیکینی دائمی است؟

هدف لیزر موهای زائد کاهش رشد موهاست و نه حذف دائمی آنها . لیزر فولیکول های مو را هدف قرار می دهد و باعث می شود مویی در آن رشد نکند. اما همانطور که گفته شد ممکن است در اثر تغییرات هورمونی یا حتی وزنی فولیکول های تازه ای به وجود بیایند و تارهای مو در آنها رشد کنند. پس باید برای نتیجه بهتر هر چند وقت یکبار برای شارژ آن اقدام کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما