تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

لیزر موهای زائد در غرب تهران

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + بهترین قیمت لیزر در غرب ۱۴۰۲ +فیلم و عکس


تاریخ انتشار : 4 دی 1399          تاریخ بروزرسانی : ۶ آبان ۱۴۰۲                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

4.7/5 - (36 امتیاز)
آنچه در این مقاله خواهید خواند نمایش

بهترین مرکز لیزر در غرب تهران :

اگر شما هم جزو افرادی هستید که برای انتخاب بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران دو دل هستید و نمی دانید کدام مرکز بهترین خدمات را ارائه می دهد و یا از دوستان و نزدیکان خود سوال پرسیده اید و آنها در مورد بهترین لیزر در غرب تهران نظرات خود را گفته اند اما شما هنوز تصمیم نگرفته اید .

بهتره برای تصمیم گیری در ارتباط با مرکز لیزر اطلاعات کافی در ارتباط با ویژگی ها ، امکانات ارائه دهنده و واقعیت های یک مرکز لیزر در غرب تهران اطلاعات کافی داشته باشید.

امروزه تعداد کلینیک های ارائه دهنده خدمات لیزر در غرب تهران زیاد شده اند اما اینکه واقعا مجوز دارند یا نه یا خدماتی با کیفیت ارائه می دهند یا خیر جای سوال و تامل دارد. شما باید قبل از هر چیزی با تکنولوژی لیزر موهای زائد آشنا شوید مثلا الکساندرایت ، دایود و … تنها طول موجی از لیزر می باشند که به از بین بردن موهای زائد کمک می کند.

اما هر دستگاهی نمی تواند این طول موج ها را ارائه دهد و انتخاب اشتباه می تواند وقت و هزینه فرد را از بین ببرد. تعداد مراکز لیزری که می توانید از سایت های تخفیفی پیدا کنید کار آسانی است اما اینکه کدام یک واقعا دستگاه با کیفیتی دارند جای سوال می باشد.

مراکز لیزر مهراز کلینیک در غرب تهران ارائه دهنده بهترین خدمات لیزر ، جوانسازی ، تناسب اندام ، prp ، RF  و … می باشد. شما می توانید برای ارائه خدمات بهتر و تعیین وقت با شماره 02144500811 و 09124940252  تماس حاصل نمایید. همچنین می توانید برای رزرو وقت آنلاین فرم زیر را تکمیل نمایید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

فیلم زیر اطلاعات مفیدی درباره لیزر به شما می دهد

 

ویژگی های کلینیک زیبایی مهراز در غرب :

  • پرسنل خوش برخورد و کاربلد
  • مشاوره رایگان برای انواع خدمات
  • رعایت ۱۰۰٪ تمام پروتکل های بهداشتی
  • رضایت بالای ۹۹ درصدی مراجعه کنندگان
  • تمام خدمات زیر نظر پزشک متخصص پوست انجام می شود
  • مرکز زیبایی مهراز علاوه بر انجام خدمات لیزر خدماتی مانند فیلر لب ، ژل لب روسی ، بوتاکس ، پی آر پی ، مزوتراپی ، هیرفیلر و … را انجام می دهند.
  • استفاده از بهترین دکترها ، اپراتور ها و استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا

لیزر موهای زائد در غرب چیست؟

رشد موهای زائد یکی از ناخوشایندترین اتفاقاتی است که تقریبا همه افراد با رسیدن به بلوغ آن را تجربه می‌کنند. موهای زائد نه‌تنها ظاهر بدن را تحت‌تاثیر قرار می‌دهند، بلکه رشد آن‌ها در بعضی از نقاط بدن مانند زیربغل مشکلاتی مانند عرق کردن و بو گرفتن را به همراه دارد. از طرفی اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد باعث به وجود آمدن مشکلات دیگری مانند زخم شدن، خارش و حتی در بعضی از موارد باعث تیره شدن پوست می‌شود. ضمن اینکه اصلاح یا اپیلاسیون موهای زائد کاری زمان‌بر بوده و نتیجه آن اصلا ماندگار نیست.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد امروزه  در غرب تهران یکی از پر مخاطب ترین روش ها برای از بین بردن موهای اضافی بدن می باشد که در سال های اخیر تقاضا برای آن افزایش پیدا کرده است. لیزر موهای زائد طوری طراحی شده اند که بدون اثر گذاشتن بر روی پوست باعث از بین رفتن موهای زائد بدن می شود.

فرآیند لیزرها به گونه ای است که با داغ شدن پیاز مو ، فولیکول مو را از بین می برند . با آسیب رساندن به فولیکول و پیاز مو ، رشد مو رو برای همیشه متوقف می کند.

این روش از لیزر تقریبا ۷۰ درصد موهای زائد را از بین می برد اما باعث حذف دائمی آن نمی شوند اما ۷۰٪ که از بین رفته اند دیگر هرگز رشد نمی کنند.

لیزر موهای زائد در غرب تهران

چرا لیزر موهای زائد در غرب :

شیوه های گوناگونی جهت از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد مانند استفاده از ژیلت  ، وکس و اپیلاسیون که سریع  ترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد می باشد.

اما مشکل این روش ها این است که موهای زائد بلافاصله رشد می کنند. به همین دلیل بهترین روش از بین بردن موهای زائد در غرب استفاده از لیزر می باشد که تاثیر مستقیم روی سلول های رنگدانه و فولیکول های مو گذاشته و سبب سوختن ریشه مو می شود.

با استفاده از لیزر دیگر نیازی به استفاده از روش های دیگر نیست و در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود خواهید رسید. همچنین با انجام لیزر در غرب پوستی نرم و صاف خواهید داشت و اگر از منافذ روی پوست خود ناراحت هستید بدانید که بعد از انجام لیزر آنها از بین می روند.

عوارض لیزر موهای زائد چیست؟

انجام لیزر موهای زائد اگر در مراکز نامعتبر انجام شود ممکن است خطرات و عوارضی را به همراه داشته باشد پس بهتر است قبل از انجام هرگونه خدمات در مورد کلینیک تحقیقات لازم را انجام دهید.

  • احتمال عفونت : یکی از عوارض لیزر موهای زائد احتمال ایجاد عفونت می باشد که این عارضه نادر می باشد و افراد کمی دچار این مشکل می شوند. زمانی فرد دچار عفونت  می شود که لایه اپیدرم پوست آسیب دیده باشد.
  • تغییر رنگ پوست : امکان دارد برخی از افراد بعد از انجام لیزر موهای زائد دچار تغییر رنگ پوست شوند و دلیل آن افزایش رنگدانه های پوست می باشد.
  • سوختگی پوست : امکان دارد برخی از افراد برای انجام لیزر موهای زائد از دستگاه های نامناسب استفاده کنند که امکان دارد دچار سوختگی پوست شوند.

عملکرد لیزر موهای زائد بدن به چه صورت است؟

برخلاف سایر روش های از بین بردن مو، لیزر موهای زائد شامل استفاده از فناوری نور است. لیزر، با انتشار پالس های انرژی نور به یک ناحیه مشخص پوست عمل می کند و ریشه و فولیکول هر تار مو را از بین می برد. با از بین رفتن ریشه و فولیکول، موها نمی توانند دوباره رشد کنند و این باعث می شود تا موهای بدن به طور دائمی برداشته شوند.

بیماران باید تحت یک سری جلسات درمانی با لیزر قرار بگیرند که طی هفته ها و ماه ها پخش شده اند. این فاصله برای از بین بردن جداگانه فولیکول های مو و دستیابی به حذف دائمی مو لازم است. به طور کلی ریشه مو، سه مرحله از رشد را طی می کند و موها در یک منطقه خاص از بدن هرکدام می توانند در یک زمان مشخص، در مراحل مختلف قرار داشته باشند.

فاصله داشتن جلسات لیزر درمانی بسیار مهم است. برای جلوگیری از رشد مجدد فولیکول های مو، لازم است لیزر موهای زائد در مرحله رشد فعال، رخ دهد.

نتیجه لیزر با دستگاه الکس کندلا موجود در کلینیک مهراز در غرب تهران ( فیلم زیر را حتما ببینید )

چگونه بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران را بشناسیم؟

در حالت کلی پیدا کردن مرکز لیزری که همه ی ویژگی های فوق را با هم داشته باشد کار راحتی نیست. مرکز تخصصی مهراز در غرب تهران با دارا بودن کادری حرفه ای از متخصصین در زمینه های مختلف پزشکی توانسته است رضایت ۹۹ درصدی مخاطبان را داشته باشد.

درمان با لیزر می تواند در دستیابی به پوستی صاف و عاری از مو به افرادی که به دنبال راه حل ساده ای برای برطرف کردن موهای زائد خود هستند کمک کند. لازم به ذکر است که هیچ روشی مانند اپیلاسیون و شیو کردن در سالن های مو قادر به انجام این کار نیست.

چه افرادی نباید لیزر انجام دهند ؟

  • وجود اختلالات هورمونی
  • مصرف داروهای خاص
  • وجود بعضی بیماریها
  • سابقه تبخال مکرر
  • برنزه بودن
  • افراد باردار
  • مصرف داروهای حاوی طلا
  • سابقه عفونت فعال مثل جوشهای چرکی

آیا بعد از لیزر مو زائد رشد می کند؟

لیزر بهترین روش شناخته شده برای از بین بردن موهای زائد

در حقیقت هنگامی که موضوع برداشتن موهای صورت و بدن به میان می‌آید، روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارد. شما می‌توانید همه این روش‌ها را امتحان کنید اما در نهایت پس از چند روز موها دوباره رشد خواهند کرد و معمولاً با خارش و گاهی زخم همراه هستند.

پرتوی لیزر با دقتی که دارد بر روی سلول‌های رنگدانه مو تمرکز می‌کند و آن‌ها را از یکدیگر تشخیص می‌دهد. هنگامی که ملانین در مو شناسایی می‌شود و مورد هدف قرار می‌گیرد، لیزر موهای زائد تمام ساقه و ریشه مو را می‌سوزاند.

چرا دستگاه الکساندریت کندلا :

مزایای استفاده از دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا تهرانسر قویترین و جدیدترین الکساندرایت آمریکایی اصل :

  • دیستنس گیج شخصی
  • بدون سوختگی و درد
  • شات نامحدود
  • دوره درمان کوتاه مدت
  • مجهز به قوی ترین کولینگ
  • کاهش رویش مو به صورت دائمی

آیا بعد از لیزر مو زائد رشد می کند؟

نکته مهم درمورد لیزر موهای زائد ماندگاری آنست ،  معمولا بین ۴ تا ۶ جلسه لیزر درمانی به طور متوسط 80تا 90درصد موهای زائد کم می شوندولی بعد از  جلسات درمانی با توجه به کلفتی و یا نازکی ریشه مو ها و میزان حساسیت پوست به هورمون های جنسی ، ممکن است هر ۳ تا ۶ ماه یک جلسه و بعد از آن هر سال یک یا دو جلسه،لازم باشد لیزر موهای زائد برای بعضی افراد انجام شود یا به اصطلاح شارژ شود.

اینکاربرای ازبین بردن موهای زائدجدیدی است که دراین افراد به خاطر حساسیت پوست شان به تغییرات هورمونی احتمالی تولید می شود.حتی اگر در بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران هم لیزر کنید،ممکن است  این جلسه های تمدید لازم باشد تا جلوی گسترش مو های زائد جدید،گرفته شود.

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا :

لیزر الکساندرایت کندلا یکی از معروف ترین و بهترین دستگاه های لیزر می باشد که ما در مهراز آخرین مدل آن را با تاثیر گذاری ۸۰٪ در اولین جلسه داریم که آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

این نکته را خوب است بدانید که اسم الکساندرایت مربوط به یکی از فناوری های لیزر می باشد و مربوط به برند خاصی نیست که معمولا برای افراد با پوست سفید کاربرد دارد و برای افرادی که پوست های تیره یا موهای ضخیم دارند توصیه نمی شود.

زیرا این دستگاه فقط ملانین های مو را جذب می کند که در افراد تیره ملانین علاوه بر مو در پوست نیز وجود دارد که به همین دلیل گزینه مناسبی برای لیزر نمی باشد. این نوع لیزر علاوه بر از بین بردن موهای زائد برای پاک کردن تاتو و از بین بردن لک و جای جوش نیز مناسب می باشد.

بهینه شدن انرژی در لیزر جدید موهای زائد :

انرژی که از اکثر سیستم های لیزری متصاعد می شود و دارای طول موج های مرئی و مادون قرمز می باشند توسط پوست منعکس شده و انرژی ای که در نهایت برای مقاصد درمانی مورد استفاده قرار می دهد را کاهش می دهد. قطعه ی دستی Moveo به گونه ای طراحی شده که این مشکل را حل کرده و 100% انرژی جذب خواهد شد و بدین ترتیب انتقال انرژی به نسبت سیستم های لیزر استاندارد دو برابر می شود.

تجربه ی منحصر به فرد بیمار Deka Motus AX سریع ترین الکساندرایتی می باشد که درمان با آن برای بیمار بدون درد و ناراحتی بوده و درمان های سریع تر و کوتاه تری برای رسیدن به نتایج مطلوب لازم است. ناحیه ی گسترده تر بدن در کم تر از 5 دقیقه درمان می شود و با استفاده از تکنولوژی Moveo، خطر عوارض جانبی تقریبا وجود نداشته و نسبت به دیگر سیستم های موجود بسیار کم تر است.
Motux AX با سیستم خنک کننده ای نیز مجهز گردیده که می تواند به راحتی بیشتر بیمار کمک کند.

چه افرادی نباید لیزر انجام دهند؟

  1. وجود اختلالات هورمونی
  2. مصرف دارو های خاص
  3. برنزه بودن
  4. خانم های باردار
  5. سابقه تبخال مکرر
  6. مصرف دارو های حاوی طلا
  7. سابقه عفونت فعال مانند جوش های چرکی
  8. وجود بعضی بیماری ها

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا :

دستگاه لیزر دایود :

یکی دیگر از دستگاه های لیزر دایود می باشد. طول موج این دستگاه ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر است و از عمق نفوذ بالاتری برخوردار است که باعث آسیب دیدگی کمتری به پوست می شود و پوست را در برابر اشعه حفظ می کند و برای پوست هایی که کمی تیره هستند و به اصطلاح گندمی مناسب می باشند .

ولی برای پوست های با درجه تیرگی بالاتر نامناسب می باشند و برای پوست های روشن تا متوسط کاملا بی خطر هستند و نتایج خوبی دارند حتی بر روی موهای تیره و ضخیم نیز تاثیر گذارند.

انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد :

برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد باید به دو نکته توجه داشت:

  1. نوع تکنولوژِی دستگاه
  2. نوع برند

دوتا از شناخته شده ترین تکنولوژی های دستگاه لیزر موهای زائد : 1- الکساندرایت 2- دایود و نوع کمتر شناخته شده 3- N دی یاگ است. نوع برند دستگاه لیزر موهای زائد با تکنولوژی الکساندرایت می تواند کندلا و سایناشور که قوی ترین نوع الکساندرایت محصول کشور امریکا می باشد. برند های دیگر آلما، دکا،کوتراو ونوبلکس می باشد که می توند برای چین کره یا اروپا باشد.

لیزر موهای زائد چگونه کار می کند؟ (فیلم زیر را ببینید)

مقایسه سیستم الکساندرایت و دایود:

دایود به علت طول موج بیشتر عمق نفوذ بیشتری دارد.
تکنولوژی الکساندرایت به علت سهولت کار و بی دردی و خنک کننده های قوی امکان افزایش توان دستگاه و جواب دهی بیشتری دارد.
دستگاه الکساندرایت برند کندلا به علت پرتاب یخ که باعث بی حسی و بی دردی کامل می شود نسبت به سایناشور دارای محبوبیت بیشتری می باشد.

دستگاه لیزر موهای زائد در کلینیک دکتر امامی واقع در میرداماد تهران از نوع الکساندرایت کندلا جنتل لیزر پرو ساخت کشور امریکا می باشد که نسبت به دیگر کندلا های دیگر دارای تکنولوژی جدید تر و سرعت بیشتر و زمان و درد کمتر می باشد.

بهترین دستگاه های لیزر برای از بین بردن موهای زائد

1- لیزر الکساندرایت با طول موج ٧۵۵ نانومتر؛

لیزر الکساندریت (Apogee) یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه های لیزر دنیا برای رفع موهای زائد است، این لیزر توسط شرکت آمریکایی Cynosure ساخته شده است. از ویژگی های منحصر به فرد این دستگاه فوق العاده قابلیت تنظیم طول موج و میزان انرژی مورد نیاز برای درمان انواع مختلف مو و پوست است.

در میان روش های موجود در دنیا برای از بین بردن موهای زائد، این دستگاه دارای بیشترین کارایی و کمترین خطر است. لیزر موهای زائد با لیزر الکساندرایت برای طولانی مدت باقی خواهد ماند و هیچ عوارضی ندارد و انتظارات بیمار را برآورده می‎کند.

۲- لیزر دایود با طول موج 810 نانومتر:

این لیزر برای تمام انواع پوست حتی پوست های تیره قابل استفاده است و به علت قدرت نفوذ زیاد به عمق پوست، می‌تواند موهای که زیر پوست قراردارند را نیز از بین ببرد. در حال حاضر بهترین لیزر دایود؛ لیزر Lightsheer ساخت کمپانی Lumenis آمریکاست.

٣- لیزر ان دى یاگ (Nd-YAG) با طول موج ١٠۶۴ نانومتر؛

این لیزر براى رفع موهاى زائد در پوست‌هاى تیره و بسیارتیره (نوع ۵ و ۶) کاربرد دارد و استفاده از آن برای به موارد خاص مى‌باشد.

۴- IPL

که به علت ارزان و در دسترس بودن و سهولت استفاده، بسیار رایج شده است اصلاً لیزر نیست و در واقع نور شدید پالسى است که توسط یک لامپ گزنون تولید مى‌شود و مانند لیزر روى سطح پوست تابیده مى‌شود، اما هم از نظر تأثیر روى موهاى زائد و هم تعداد جلسات درمانى با لیزر موهای زائد متفاوت است.

ویژگی های مرکز لیزر استاندارد در غرب تهران :

یک بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران باید ویژگی هایی خوب و استانداردی را به مشتری ارائه دهد تا مشتریان راضی و خرسند باشند و افراد دیگری را نیز به این مرکز معرفی کنند .

  • در مراکز لیزر و کلینیک پوست پزشک باید به فکر مشتری خود باشد و مشاوره های دقیقی را ارائه دهد و برای هر فرد با توجه به نیازش خدمات مناسبی را ارائه دهد.
  • اپراتوری که کار لیزر را انجام می دهد باید در کار خود ماهر باشد تا به پوست شما آسیبی وارد نشود و دچار سوختگی نشود.
  • مشاور باید با توجه به ریشه مو و کلفتی و نازکی تار مو تعداد جلسات را مشخص کند و اطلاعات دقیقی در اختیار مشتری قرار دهد.
  • یک مرکز لیزر در غرب تهران باید از لحاظ بهداشتی کاملا تمیز باشد و به مراجعه کننده پک های یکبار مصرف ارائه دهد تا فرد با خیال راحت خدمات را انجام دهد.
  • دستگاه هایی که در مراکز لیزر غرب تهران استفاده می شود باید از بروز ترین و جدید ترین تکنولوژی ها باشد و باید به افراد اجازه عکس گرفتن و سوال پرسیدن در ارتباط با مدل دستگاه داده شود.
  • مراکز لیزر در غرب تهران باید برای ارائه خدمات خود قیمت های مناسبی را در نظر بگیرند قیمت های ارزان یا زیادی گران جز سلب کردن اعتماد مشتری چیز دیگری به همراه ندارد پس باید حتما در این مورد تحقیق های لازم را انجام دهید.

کاربردهای لیزر موهای زائد :

لیزر موهای زائد را می توانید برای هر منطقه ای از بدن استفاده کنید. اما بسیار از خانم ها از موهای زائد قسمت بیکینی ، زیر بغل ، روی کمر و ساق پا گله مندند و برای از بین بردن آنها به این مراکز مراجعه می کنند.

اگر منطقه انتخابی شما زیاد یا کم باشد فرقی ندارد شما باید یک دوره درمان را تکمیل کنید تا به نتیجه دلخواه خود برسید.

مرکز لیزر در غرب تهران

کدام نواحی بیشتر برای لیزر انتخاب می شود؟

  • لیزر تمام بدن
  • لیزر ساق پا
  • بیکینی
  • لیزر بازو
  • لیزر سینه
  • لیزر ران پا
  • زیر بغل
  • لیزر پشت لب
  • لیزر گودی کمر
  • لیزر صورت
  • لیزر زیر چانه

تاثیر نوع پوست بر لیزر موهای زائد در غرب :

یکی از بهترین تقسیم بندی هایی که با توجه به نوع پوست تا کنون انجام شده که بر اساس رنگ مو، رنگ چشم و واکنش پوست به نور خورشید می باشد عبارتند از:

  1. پوستهای بسیار سفید که دارای کک و مک، موهای قرمز، چشمان آبی هستند. پوست این افراد خیلی زود در مقابل آفتاب می سوزد و اصلا برنزه نمی شوند.
  2. افرادی که موهای بلوند و چشمانی روشن دارند:
    پوست این افراد در مقابل آفتاب می سوزد و احتمال اینکه پوست آنها برنزه شود بسیار کم است.
  3. پوست گندمی و موهای قهوه ای رنگ، چشمان با رنگ معمولی، پوست آن ها گاهی می سوزد ولی خیلی خوب برنزه نخواهد شد.
  4. پوستی سبزه، موهای مشکی و چشمان تیره، پوست این افراد در مقابل آفتاب نمی سوزد ولی خیلی خوب برنز می شود.
  5. پوست قهوه ای تیره، در مقابل آفتاب نمی سوزد و به شدت برنزه می شوند.
  6. پوستهای بسیار تیره مثل سیاه پوستان که اصلا در مقابل آفتاب نمی سوزند.

مزیت های لیزر موهای زائد چیست؟

بدون عارضه بودن آن یکی از اصلی ترین دلایل برای لیزر موهای زائد میباشد. مورد بعدی بدون درد بودن آن است که اگر با دستگاه های پیشرفته انجام شود هیچ گونه دردی ندارد.

اثر بخشی سریع و همچنین بدون نیاز به هرگونه بستری که شما می توانید بعد از انجام آن به کارهای روزمره خود برسید. همچنین در این روش تغییر رنگدانه و ایجاد سوختگی و زخم کم است و به سرعت می توان مناطق وسیعی را درمان کرد.

عوارض جانبی احتمالی استفاده از دستگاه لیزر موهای زائد :

لیزر موهای زائد در غرب تهران می تواند باعث تحریک جزئی پوست گردد. حتی در صورت استفاده دقیق و با دقت در یک محیط بالینی، لیزر موهای زائد باعث بیشتر شدن سوزش جزئی پوست در بیشتر بیماران می شود. این سوزش مانند سوختگی آفتاب نیست زیرا لیزر مورد استفاده در این روش میزان مشابهی از گرما و نور متمرکز را به لایه های فوقانی پوستی رها می کند.

به طور معمول، این تحریک بعد از چند درمان اول بدتر می شود. با این حال، پوست ناحیه مورد نظر، با تنظیم نور و گرما لیزر در طول دوره کامل یک رژیم درمانی، درمان می شود. برای تسکین کوتاه مدت، بیماران بهتر است یک پرس سرد یا یخ را در منطقه آسیب دیده اعمال کنند. در برخی موارد، متخصصان از بی حسی موضعی پوستی نیز استفاده می کنند تا این درد را در طول عمل کاهش دهند.

نکات مهم در ارتباط با قبل و پس از لیزر  :

قبل و بعد از انجام لیزر باید نکاتی در مورد لیزر موهای زائد رعایت شود که به شرح زیر می باشد.

  • باید ناحیه مورد نظر را قبل از لیزر بتراشید.
  • برای تکسین درد از ژلی که به شما داده می شود استفاده کنید.
  • حتما از عینک محافظ استفاده کنید.
  • تا سه روز پس از لیزر به استخر و سونا نروید.
  • حداقل یک هفته پس از لیزر در معرض نور آفتاب قرار نگیرید.
  • نواحی لیزر شده را دستکاری نکنید.
  • مصرف مام و اسپری تا ۳ روز برای کسانی که لیزر زیر بغل انجام داده اند ممنوع میباشد.

آیا بعد از لیزر موهای زائد دوباره موها رشد می کنند ؟

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران مساله مهم در ارتباط با لیزر موهای زائد مورد ماندگاری آن می باشد. معمولا بین ۴ تا ۶ جلسه لیزر درمانی ۷۰٪ موهای زائد از بین می رود اما بعد از سپی کردن این جلسات و با توجه به کلفتی و نازکی آن و میزان حساسیت پوست ممکن است هر چند ماه یکبار به یک یا چند جلسه لیزر نیاز باشد.

این کار برای از بین بردن موهای جدیدی است که ممکن از بر اثر تغییرات هورمونی به وجود امده باشند انجام می شود.

ماندگاری جوانسازی پوست با دستگاه های لیزر چقدر است؟

با توجه به اینکه با کمک اشعه های لیزر و نفوذ آن به بافت های زیرین پوست ، تحریک کلاژن سازی اتفاق می افتد و این کار باعث پرشدن صورت و از بین رفتن شلی و افتادگی پوست می شود می توان گفت تاثیر جوانسازی با لیزر بسیار طولانی است اما باید به این نکته نیز توجه داشت که با افزایش سن روند تغییر در پوست گریز ناپذیر است و تنها می توان با این کار کمی از پیشروی سریع آن جلوگیری کرد .

پنل اقتصادی

۸۰۰ هزار تومان

این پنل از نظر اقتصادی بسیار به صرفه است و با هزینه کمتر خدمات بیشتر را دریافت می کنید

تمام بدن

۱۲۰۰ – ۹۵۰ هزارتومان

این پنل مختص لیزر موهای زائد تمام بدن می باشد که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر خدمات از شرایط مطلوبی برخوردار است

پنل کاربردی

۸۸۰ – ۷۵۰ هزار تومان

این پنل بسیار کاربردی می باشد و خدمات این پنل برای نقاط کاربردی بدن است

ما در کلینیک مهراز با ارائه خدمات لیزر در غرب تهران بهترین خدمات را به شما ارائه می دهیم. حتما فیلم زیر را تماشا کنید.

پاسخ به سوالات شما :

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

خیر. لیزر موهای زائد عاری از هر گونه درد می باشد و افراد موقع از بین رفتن موهای زائد هیچ دردی را حس نمی کند البته آستانه درد هر فرد متفاوت می باشد اما باز هم درد آن شدید نیست و می توان با استفاده از پماد بی حس کننده درد آن را از بین برد.

آیا لیزر موهای زائد دائمی می باشد؟

با استفاده از لیزر می توان موهای زائد را از بین برد و تقریبا می توان گفت ۸۰٪ تا ۹۰٪ موهای زائد از بین می رود و می توان گفت نسبت به روش های دیگر بی خطر و قطعی تر می باشد.

آیا لیزر موهای زائد باعث ایجاد لک و زخم می شود؟

خیر. در صورتی که در جای مطمئن و با مهارت و به شکل صحیح انجام شود زخم و تیرگی ایجاد نمی کند بلکه باعث روشن شدن پوست نیز می شود.

موهای زائد کدام مناطق بدن را می توان لیزر کرد؟

برای لیزر موهای زائد می توان کل بدن را لیزر کرد و یا می توان به صورت جزئی تر نیز این کار را انجام داد مثلا نواحی صورت ، لیزر بیکینی، دست و لیزر پا ، زیر بغل ، پشت سینه و … را لیزر کرد.

مناسب ترین موها برای لیزر کدام نوع موها می باشند؟

موهایی که تیره تر و ضخیم تر باشند نسبت به موهای کرکی و نازک نتیجه بهتری را میگیرند .

برای لیزر موهای زائد چند جلسه لازم است؟

معمولا برای از بین بردن موهای زائد ۴ الی ۸ جلسه نیاز می باشد. که البته بهتر است هر ۶ ماه یک بار آن را شارژ کنیم تا موها را تا ۸۰٪ کم کنیم.

اثرگذاری دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا چقدر است؟

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا با اثرگذاری ۸۰ تا ۹۰٪ در اولین جلسه بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می باشد که بیشتر برای پوست های روشن مناسب است.
همانطور که گفته شد شما می توانید برای انجام لیزر در غرب تهران منطقه تهرانسر به کلینیک مهراز سر بزنید و با استفاده از دستگاه الکس کندلا با جوابدهی بالای ۹۰٪ از روز اول از شر موهای زائد خود خلاص شوید. برای اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید. ۰۹۱۲۴۹۴۰۲۵۲ و ۰۲۱۴۴۵۰۰۸۱۱ 


۲۱ پاسخ به “بهترین مرکز لیزر موهای زائد در غرب تهران + بهترین قیمت لیزر در غرب ۱۴۰۲ +فیلم و عکس”

  1. صدف گفت:

    بسیار عالی بود … ممنونم حتما برای انجام کار لیزر مزاحمتون میشم..

  2. سارا گفت:

    سلام وقت بخیر
    برای لیزر کل بدن ممنون میشم راهنماییم کنید چطور میتونم قیمت هارو ببینم
    ممنونم

  3. آرزو گفت:

    قبل از لیزر در غرب برای نتیجه بهتر است چه نکاتی باید رعایت کرد؟

    • یکی از مهم ترین مواقع برای عمل لیزر، قبل از آن است که باید نکات زیر رعایت شوند وگرنه احتمال نگرفتن نتیجه مطلوب زیاد است.
      ۵ تا ۶ هفته قبل از لیزر به هیچ وجه نباید موها را کند و همچنین از استفاده از موم و الکترولیز هم خودداری کرد. اما تراشیدن و اصلاح کردن مو و یا استفاده از کرم های موبر مجاز است. همچنین به دلیل افزایش ملانین و بیشتر شدن احتمال سوختگی پوست، نباید آفتاب گرفت و به جای آن باید از کرم های ضد آفتاب استفاده نمود. همچنین افرادی که پوستی تیره دارند، برای به حداقل رساندن احتمال سوختگی، باید از کرم ها و مواد روشن کننده پوست استفاده کنند.
      همچنین روز قبل از انجام عمل لیزر، بیمار باید موهای منطقه مورد نظر از بدن را بتراشد؛ طوری که فقط یک میلیمتر از موها دیده شوند. همچنین اگر سابقه تبخال دارید باید از آسایکلوویر استفاده کنید.

  4. هستی گفت:

    آیا لیزر کردن یک روش دائمی است؟

    • راه های مختلفی برای زدودن موهای زائد وجود دارد که البته زمان بیشتری لازم دارد و با درد و ناراحتی ( و حتی عوارض ) همراه است.
      لیزر یک راه برای نابودی موهای زائد است و چون روشی دائمی است بسیار طرفدار دارد. تعداد جلسات لیزر با توجه به جنس پوست هر شخص متفاوت خواهد بود و با گذشت زمان موهای زائد زدوده خواهد شد.
      دستگاه لیزر به وسیله تابش اشعه کار خواهد کرد یعنی نور دستگاه لیزر مو با تبدیل شدن به گرما باعث نابودی فولیکول مو شده و بدین ترتیب مو از بین خواهد رفت.

  5. لیلا رجبی گفت:

    عوارض احتمالی که بعد از لیزر کردن به وجود می آید چه هستند؟

    • تحریک پوست. ناخوشایندی ، قرمزی و تورم موقت بعد از لیزر موهای زائد ممکن است وجود داشته باشد. هر کدام از این علائم و نشانه ها معمولا ظرف چند ساعت ناپدید می شوند.
      تغییرات رنگدانه. حذف موها ممکن است به طور موقت پوست منطقه تحت درمان را تیره تر و یا روشن تر کند. روشن شدن پوست در درجه اول در افرادی که قبل و یا بعد از درمان از آفتاب دوری نمی کنند و کسانی که پوست تیره تر دارند ایجاد می شود.
      لیزر موها به ندرت ممکن است موجب تاول زدن، زخم شدن، ایجاد رد و سایر تغییرات در بافت پوست شود. دیگر عوارض جانبی نادر عبارتند از خاکستری شدن موهای تحت درمان یا بیشتر شدن رشد مو در مناطق تحت درمان،به ویژه در پوست های تیره تر.

  6. سکینه سهرابی گفت:

    سلام من وقت گرفتم اومدم و از خدمات شما استفاده کردم فوق العاده بود همین جلسه اول اصلا شکه شدم از نتیجه لیزرم ممنون ازتون واقعا بهترین کلینیک در غرب تهران شما هستین

  7. sahar گفت:

    چرا قیمت لیزر موهای زائد کلینیک های مختلف با یک دیگر تفاوت دارد؟

    • قطعا هر کلینیکی که مراجعه می کنید، با توجه به کیفیت کار به شما قیمت می دهد. هر چه با کیفیت تر معمولا قیمت بالاتری دارند. مگر آنکه پکیج ها یا جشنواره ها یا تخفیفات ویژه ای را در نظر داشته باشند.

  8. آرزو گفت:

    سلام وقت بخیر
    ممنونم بابت اطلاعات کاملتون … خیلی ها از دستگاه الکساندرایت کندلا تعریف می کنند من هم دوستانم اومدن کلینیک شما برای لیزر در غرب تهران و خیلی خیلی راضی بودن .. اصلا میگفتن بار اول ۹۰٪ موهاشون ریخت و خیلی تاثیر داشت
    من هم میخوام بیام پیشتون برای انجام خدمات لیزر در غرب
    میشه بهم بگید چجوری میتونم وقت بگیرم از شما؟
    برای این ور سال هم وقت میدید؟

  9. سپیده گفت:

    سلام
    واقعا بهترین مرکز لیزر در غرب تهران شمایید… من خیلی از خدماتی که از شما گرفتم راضی هستم و دستگاه لیزر کندلایی که دارید واقعا حرف نداره … دیگه موهای زائدم در نیومد و به همه دوستام که توی غرب تهران چه دورتر هستند کلینیک شما رو معرفی میکنم … بازم ممنونم

  10. ملیکا گفت:

    سلام
    من توی سال جدید میخوام بیام و از خدمات لیزرتون در غرب تهران استفاده کنم .. فقط یه سوال
    اگر لیزر کنم نمیتونم برم آفتاب بگیرم؟
    چقدر این فاصله زمانی باید داشته باشه؟
    ممنونم

  11. سارا گفت:

    سلام وقت بخیر
    من برای لیزر در غرب مزاحمتون شدم و اومدم مرکزتون .. بسیار کادر مجرب و با اخلاقید دارید … خوشحالم که شمارو انتخاب کردم .. ایشالله برای خدمات دیگه هم میام پیشتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما