تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

درمان موهای زائد زیر چانه در کلینیک زیبایی مهراز

درمان موهای زائد زیر چانه و علت پیدایش آن ها


تاریخ انتشار : 7 آذر 1398          تاریخ بروزرسانی : ۷ آذر ۱۳۹۸                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

Rate this post

درمان موهای زائد زیر چانه و دلیل به وجود آمدن آن ها

درمان موهای زائد زیر چانه یکی از نیازهای مهم بسیاری از افراد است و همگی به دنبال راه درمان آن هستند و همچنین علت رویش زیاد موهای زائد زیر چانه حول تغییرات هورمونی و ژنتیک بوجود میاید .بالا بودن هورمون تستوسترون در زنان موجب رویش موی زائد میشود در واقع هورمون های فوق کلیوی یا همان هورمون های مردانه در بانوان بیشتر از حد معمول و مناسب خود ترشح می کند که این ترشحات زیاد باعث تنبلی تخمدان ها و ایجاد اختلال و بر هم زدن نظم قاعدگی نیز می شود.

همه ی افراد در قسمت چانه خود دارای فولیکول هایی هستند که موهایی بسیار نازک با رنگ روشن (موهای کرکی)تولید می کنند این کرک ها به تنظیم دمای بدن کمک میکنند.
عدم تعادل بین هورمون های جنسی زنانه و مردانه و افزایش هورمون آندروژن در دوران بلوغ باعث می شود تا این فولیکول ها بزرگ تر شده و شروع به تولید موهای ترمینال کنند که این مو ها بلند تر، ضخیم تر و تیره تر هستند.
اما مردان نسبت به زنان درصد بالاتری از این هورمون را دارند. به همین دلیل مردان نسبت به زنان از موهای ترمینال بیشتری برخوردارند.

اگر به این مشکل رسیدگی نشود در مدت زمانی نه چندان طولانی در ناحیه چانه ابتدا جوش های هورمونی پدیدار می شوند که شاخصه اصلی آن تورم و درد شدید است و هیچ شباهتی به جوش های چرکی ندارند و سپس پس از چند مدت موهای زائد زیر چانه بوجود می آید.

 

در زیر تصویر دو نمونه از درمان موهای زائد زیر چانه توسط کلینیک زیبایی مهراز را می بینید .

قبل از درمان موهای زائد زیر چانه در کلینیک زیبایی مهراز بعد از درمان موهای زائد زیر چانه در کلینیک زیبایی مهراز

 

موهای زائد زیر چانه بیشتر در خانمهای کم سن و سال دیده میشود که مستقیما به نوع تغذیه مربوط است زیرا استفاده بیش از حد تنقلات مانند چیپس و پفک،یا مصرف غذاهای حاضری (فست فود) برای مدت زمان طولانی و مکرر باعث برهم ریختن غدد بدن می شود

طبق مطالعاتی که بین 42 زن در سنین 18 تا 40 سال قرار گرفت نشان داد که استفاده از چای نعناع به میزان دو بار در روز و به مدت یک ماه، سطح هورمون مردانه تستوسترون را 29 درصد کاهش داده است. به عبارت دیگر نعناع موجب کاهش سطح تستوسترون آزاد و کل در خون زنان می شود. به عقیده پژوهشگران، نعناع دارای پتانسیل استفاده به عنوان یک درمان مفید و طبیعی برای هیرسوتیسم (رویش موی زائد) در زنان مبتلا به سندرم تخمدان پلی کیستیک است.


۴ پاسخ به “درمان موهای زائد زیر چانه و علت پیدایش آن ها”

  1. مبینا یاری گفت:

    واقعا ممنون بابت اطلاعات خوبی که منتشر کردید من داخل کلینیک شما لیزر کردم خیلی راضی ام بعد از اولین جلسه تقریباً ۸۰ درصد از بین رفت

  2. پریسا پور مشکی گفت:

    واقعا ممنون بابت خدمات عالیتون مخصوصا خانم محمدزاده عزیز که هم تو کارشون خیلی حرفه ای هستن و هم برخوردشون بسیار عالی بود من الان جلسه پنجم ام بود انجام دادم خیلی راضی هستم اصلا رویش مجدد نداشتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما