تلفن کلینیک زیبایی مهراز 02144500811-12
آدرس کلینیک زیبایی مهراز تهرانسر، میدان کمال الملک ، ساختمان کمال الملک واحد 3

از بین بردن موهای زیرپوستی و راه های درمان قطعی آن

از بین بردن موهای زیرپوستی


تاریخ انتشار : 20 آبان 1398          تاریخ بروزرسانی : ۷ دی ۱۳۹۹                               تایید شده توسط:تیم پزشکان کلینیک مهراز| سیاست مقالات کلینیک مهراز

Rate this post

آیا لیزر موهای زائد می تواند موهای زیر پوستی را از بین ببرد ؟

از بین بردن موهای زیرپوستی بخصوص موهای ریش، پاها، زیر بغل ، ناحیه بیکینی یا اندام تناسلی ، یکی از مشکلات پوستی رایج است که خانم های زیادی را درگیر کرده است .

علت اصلی ایجاد موهای زیرپوستی استفاده از روش های سنتی مثل اپیلاسیون ،اپی لیدی ،وکس و…است ، که اکثر آن ها موها را از ریشه به بیرون در می آورند.

در واقع هر روش مو زدایی که موی زیر سطح پوست را از بین ببرد، می‌تواند منجر به موی زیر پوستی شود. وقتی موی زیر پوستی رشد می کند، جوش های کوچکی در کنار آنها ظاهر می شود.

در برخی مواقع، پوست اطراف این موها، تیره تر از سایر نقاط می شود. حتی پوست این نواحی ممکن است دردناک و دچار خارش نیز بشود این روش ها علاوه بر احتمال ایجاد موهای زیرپوستی و بروز تیرگی و جوش، احتمال شلی پوست را نیز دارند.

خلاص شدن از موهای زیر پوستی و درمان همیشگی آن

مزایای لیزر موهای زیرپوستی :

افرادی که بطور طبیعی موهای ضخیم و فر دارند، بیشتر دچار موهای زیر پوستی خواهند شد، زیرا موی فر و ضخیم، تیز تر بوده و بیشتر مستعد پیچ خوردن در داخل پوست است

یکی از اصلی ترین دلایلی که در کشورهای توسعه یافته مثل امریکا، استفاده از تکنولوژی لیزر برای از بین بردن موهای زیر پوستی و حذف موهای زائد فراگیر شد، همین عوارض بود.

از آنجا که لیزر، فولیکول های مو را از بین می برد، هیچ شانسی برای رشد موهای زیر پوستی باقی نمی گذارد.

موهای زیرپوستی برای ورود به سطح پوست ، راهی پیدا نمیکنند، اما لیزر به این دلیل که رنگدانه مو را هدف قرار می دهد، موها از ریشه از بین می روند.

بنابراین در اکثر افرادی که به دنبال اپیلاسیون موهای زیرپوستی برایشان ایجاد شده، لیزر می تواند کمک کند با از بین بردن موهای زیر پوستی آنها را درمان کنند.

شما می توانید برای لیزر در غرب تهران با کیلینیک مهراز تماس بگیرید یا از طریق فرم زیر وقت خود را رزرو کنید.


یک پاسخ به “از بین بردن موهای زیرپوستی”

  1. گلاب گفت:

    من امروز خدمتتون رسیدم برای انجام لیزر واقعا ممنونم‌ ازتون بعد از اولین جلسه نتیجه اش رو دیدم تمام موهای زیر پوستیم از بین رفت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *





رزرو وقت آنلاین


  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

ارتباط با ما


logo-samandehi
Call Now Buttonتماس با ما